До дни на Терминал 2 на столичното летище ще отвори врати COVID-19 лаборатория. Всички преминаващи ще могат да направят PCR, бърз антигенен тест и други изследвания на конкурентни цени. За удобство на пътниците преди тяхното пътуване PCR тестът ще бъде готов в рамките на 2 часа, а антигенният - за 20 мин., съобщиха от пресцентъра на летището.
За осигуряване на безопасността на пътуващите, мениджмънтът на "СОФ Кънект" положи усилия и в рекордно кратки срокове летище София бе сертифицирано от Международния съвет на летищата (ACI World и ACI Europe) с най-високата степен за работа в условия на коронавирус. Получената здравна акредитация оценява добрите световни практики за здраве и безопасност, посочват от компанията. Те включват всички аспекти на пътническото обслужване и летищните дейности - почистване и дезинфекция, здравен контрол, осигуряване на физическа дистанция и пространство за защита на персонала и пътниците, комуникация и информираност.
За повишаване на пътническия комфорт са предприети конкретни действия за подобряване на хигиенните условия в санитарните помещения. Всички те ще имат изцяло нов дизайн и ще предлагат безконтактно обслужване на вода, сапун и дезинфектант във връзка с изискванията, наложени от пандемията. В процес е ремонтът на тоалетните, който се извършва поетапно, за да не затруднява пътуващите.
"Едновременно се работи по ключови проекти, които ще създадат повече удобство на пътниците. Проектирането, избирането на изпълнители и постигането на качествени и устойчиви решения отнемат време, но резултатите ще бъдат в услуга на пътниците", посочва Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на "СОФ Кънект", цитиран в съобщението.
През септември ще започне монтажът на иновативните мебелни модули с интегрирани станции за зареждане на мобилни устройства на Терминал 2. Изненада за най-малките посетители на летището са безопасните и модерни детски кътове, по които се работи усилено.
В следващите дни ще бъдат инсталирани автомати за храни и напитки. В разгара на лятото от магазините на летище София ще могат да се купуват студени напитки и в зоната за получаване на багаж. Пътниците ще се възползват от нови предложения в магазините и заведенията за хранене.
Вече са поръчани и скоро ще бъдат доставени и униформите за служителите, ангажирани в обслужването на пътуващите, за по-добра разпознаваемост и корпоративна идентичност.
Мениджмънтът на "СОФ Кънект", за който безопасността и сигурността на полетите и пътниците са основен приоритет, работи усилено за подобряването на летателното поле. В ход е подмяна на компрометирания асфалт. Работи се по модерна технология за отстраняването на наслоения от гумите (колесниците) на кацащите самолети, важна предпоставка за по-добър спирачен път на мокра писта. Такъв тип почистване с грижа към околната среда се прави за първи път. Завършена е новата маркировка на пистата, перона и стоянките. Въпреки, че тези дейности не са видими за пътниците, те са от изключително значение за безопасната работа на летището и изпълнението на полетите, информира концесионерът.
За осигуряване на безопасността на пътуващите, мениджмънтът на "СОФ Кънект" положи усилия и в рекордно кратки срокове летище София бе сертифицирано от Международния съвет на летищата (ACI World и ACI Europe) с най-високата степен за работа в условия на коронавирус. Получената здравна акредитация оценява добрите световни практики за здраве и безопасност, посочват от компанията. Те включват всички аспекти на пътническото обслужване и летищните дейности - почистване и дезинфекция, здравен контрол, осигуряване на физическа дистанция и пространство за защита на персонала и пътниците, комуникация и информираност.
За повишаване на пътническия комфорт са предприети конкретни действия за подобряване на хигиенните условия в санитарните помещения. Всички те ще имат изцяло нов дизайн и ще предлагат безконтактно обслужване на вода, сапун и дезинфектант във връзка с изискванията, наложени от пандемията. В процес е ремонтът на тоалетните, който се извършва поетапно, за да не затруднява пътуващите.
"Едновременно се работи по ключови проекти, които ще създадат повече удобство на пътниците. Проектирането, избирането на изпълнители и постигането на качествени и устойчиви решения отнемат време, но резултатите ще бъдат в услуга на пътниците", посочва Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на "СОФ Кънект", цитиран в съобщението.
През септември ще започне монтажът на иновативните мебелни модули с интегрирани станции за зареждане на мобилни устройства на Терминал 2. Изненада за най-малките посетители на летището са безопасните и модерни детски кътове, по които се работи усилено.
В следващите дни ще бъдат инсталирани автомати за храни и напитки. В разгара на лятото от магазините на летище София ще могат да се купуват студени напитки и в зоната за получаване на багаж. Пътниците ще се възползват от нови предложения в магазините и заведенията за хранене.
Вече са поръчани и скоро ще бъдат доставени и униформите за служителите, ангажирани в обслужването на пътуващите, за по-добра разпознаваемост и корпоративна идентичност.
Мениджмънтът на "СОФ Кънект", за който безопасността и сигурността на полетите и пътниците са основен приоритет, работи усилено за подобряването на летателното поле. В ход е подмяна на компрометирания асфалт. Работи се по модерна технология за отстраняването на наслоения от гумите (колесниците) на кацащите самолети, важна предпоставка за по-добър спирачен път на мокра писта. Такъв тип почистване с грижа към околната среда се прави за първи път. Завършена е новата маркировка на пистата, перона и стоянките. Въпреки, че тези дейности не са видими за пътниците, те са от изключително значение за безопасната работа на летището и изпълнението на полетите, информира концесионерът.