Българи съдят британска нискотарифна авиокомпания
Българи съдят британска нискотарифна авиокомпания / Sofia Photo Agency
140-те българи, пътували с нискотарифната авиокомпания "Изиджет", които два дни бяха блокирани на летището в Букурещ, са се прибрали. Това съобщи за Дарик радио един от пътниците Кирил Николов. Българите са извозени до София с автобуси, след като самолетът им от Лондон не кацна на Летище София заради лошите метеорологични условия и заради факта, че аеропортът е затворен, както им обяснили от екипа на самолета, а кацна на летището в столицата на Румъния. Пътниците обмислят да заведат съдебен иск срещу нискотарифния авиопревозвач.

„Имаме планове да заведем иск, но първо всички да се приберем по домовете си и да се свържем всеки с всеки. Това ще стане в близките дни. Координацията е в едно момиче, което пропътува пътя с частен превозвач, не изчака техните автобуси, и би трябвало утре или в други ден да се свърже с мен и с другите хора, за да се пусне първо иск в „Изиджет” чрез страницата им в интернет и след това вече да се заведе съдебен иск за обезщетение”, разказа Кирил Николов.

Колко време престояхте в Букурещ и някой обясни ли ви на какво се дължи това неудобство?

Престояхме 24 часа, настаниха ни в хотел и единственото обяснение беше, че ще се изчакат рейсове, но ние реално плащаме за въздушен превоз, а не за сухопътен.

Вие колко платихте за вашия билет?

Аз платих 100 паунда. Имах проблеми с операторите на „Изиджет”, които бяха на летище Гетуик, защото никъде не е написано, че чантата за лаптоп се брои за ръчен багаж и ми се наложи да платя екстра бараж за това.