За втора поредна година Община Враца ще е домакин на националната кампания „Избери снукъра 2“. Събитието ще се проведе на 9 и 10 септември, пред сградата на Сувенирната палата в града.
Представители от Българската федерация по снукър ще проведат безплатни обучителни и разяснителни сесии за правилата, историята, най-добри постижения на играчи, актуален ранкинг и интересна информация за развитието на световния и български снукър.
На 9 септември от 13:00 часа до 18:00 часа врачани ще имат възможност да се запишат и да участват в тренировките и демонстрациите, заедно с квалифицирани треньори.
Програмата ще продължи с тематични игри и на 10 септември, от 09:00 до 14:00 часа. Всички участници в програмата ще имат възможност да получат един от 20-те билета за демонстративните двубои между легендите в снукъра – Хигинс и Марк Уилямс. Шампионите ще повторят епичния финал от Световното първенство, на 20 и 21 ноември 2018 година в София и Пловдив.
В рамките на събитието ще бъде създаден „Снукър на колела“, който ще позволи на младите хора да се запознаят със снукър клубовете по нестандартен начин. Целта на кампанията е мотивиране и ангажиране на подрастващите в различни спортни дейности.
Представители от Българската федерация по снукър ще проведат безплатни обучителни и разяснителни сесии за правилата, историята, най-добри постижения на играчи, актуален ранкинг и интересна информация за развитието на световния и български снукър.
На 9 септември от 13:00 часа до 18:00 часа врачани ще имат възможност да се запишат и да участват в тренировките и демонстрациите, заедно с квалифицирани треньори.
Програмата ще продължи с тематични игри и на 10 септември, от 09:00 до 14:00 часа. Всички участници в програмата ще имат възможност да получат един от 20-те билета за демонстративните двубои между легендите в снукъра – Хигинс и Марк Уилямс. Шампионите ще повторят епичния финал от Световното първенство, на 20 и 21 ноември 2018 година в София и Пловдив.
В рамките на събитието ще бъде създаден „Снукър на колела“, който ще позволи на младите хора да се запознаят със снукър клубовете по нестандартен начин. Целта на кампанията е мотивиране и ангажиране на подрастващите в различни спортни дейности.