Резултатите от операция „24 часа контрол на скоростта“ по линия на TISPOL, проведена на територията на област Враца за времето от 06:00 ч. на 2 април до 06:00ч. на 3 април 2019г., съобщи Янко Харалампиев, началник сектор „Пътна полиция“, към ОД на МВР.
Акция „Скорост“ в страната продължава
Служителите на „Пътна полиция“ Враца са работили на16 контролни точки /места/, като са ползвали 5 мобилни и стационарни камери за контрол на скоростта. Контролът е осъществяван в населени места, главни пътища, както и пътища трети клас.
В светлата част на денонощието са установени 192 нарушения на скоростта, а през тъмните часове на денонощието са установени 49 нарушения. По време на операцията са установи други 30 различни по вид нарушения на Закона за движение по пътищата.
Наплив по пътищата на водачи без книжки
Специализираната операция „24 часа контрол на скоростта“ е проведена на територията на цялата страна и е по линия на TISPOL- европейската мрежа на службите на Пътна полиция. Основната цел на операцията е да бъде намален пътнотранспортния травматизъм, както и постигане на превантивен и възпитателен ефект върху водачите на МПС.
В ЕС, както и в Република България основната причина за възникване на тежки ПТП със загинали и тежко ранени лица е движението на МПС с висока скорост.
Акция „Скорост“ в страната продължава
Служителите на „Пътна полиция“ Враца са работили на16 контролни точки /места/, като са ползвали 5 мобилни и стационарни камери за контрол на скоростта. Контролът е осъществяван в населени места, главни пътища, както и пътища трети клас.
В светлата част на денонощието са установени 192 нарушения на скоростта, а през тъмните часове на денонощието са установени 49 нарушения. По време на операцията са установи други 30 различни по вид нарушения на Закона за движение по пътищата.
Наплив по пътищата на водачи без книжки
Специализираната операция „24 часа контрол на скоростта“ е проведена на територията на цялата страна и е по линия на TISPOL- европейската мрежа на службите на Пътна полиция. Основната цел на операцията е да бъде намален пътнотранспортния травматизъм, както и постигане на превантивен и възпитателен ефект върху водачите на МПС.
В ЕС, както и в Република България основната причина за възникване на тежки ПТП със загинали и тежко ранени лица е движението на МПС с висока скорост.