Приключи първият конкурс „Нашата класна стая за един устойчив свят“ по проект SAME WORLD. Това е Европейски конкурс за добри практики в областта на образованието за екологично устойчиво развитие.
В него участват осем университети и неправителствени организации от Европа, както и представители от Кения, Мианмар, Мозамбик и Танзания. Това е причината наградата за ПГ по туризъм „Д-р Васил Берон“ да пристигне в началото на 2018. Координаторът за България е Фондация "Български център за джендър изследвания".
Конкурсът имаше за цел идентифициране и определяне на добри образователни практики, насочени към темите околна среда и устойчиво развитие в рамките на формалните системи за образование в Европа.
Основните теми, към които трябваше да се отнасят разработките бяха климатични промени, екологична справедливост и екологична миграция. В него можеха да се участват учители от системата на средно образование от цяла Европа, които са прилагали образователни практики в областта на екологичното устойчиво развитие, включително обучение по глобално гражданство в последните 3 учебни години.
Критериите за допустимост и оценка към споделената добра практика бяха – да е иновативна; да е въздействаща; да развива умения и компетенции за критично мислене, компетентност за действие и изясняване на ценности; да е фокусирана върху критични измерения на устойчиво развитие и адаптивност на практиката.
Гимназията по туризъм участва с дейностите на учебна компания BOYAR DREAMS с ръководител инж. Славка Проданова. „Уча се да уча“ беше заглавието на кандидатурата на бъдещите предприемачи.
В нея те споделиха всички дейности за изискуемия период – лабораторията за глобално гражданство; креативния лагер „Глобално училище – глобални мечти“; „ГОВОРЕЩИ“ кошчета и други, свързани с темата „Климатични проблеми“.
Това е поредната награда на учебната компания на Гимназията по туризъм
В него участват осем университети и неправителствени организации от Европа, както и представители от Кения, Мианмар, Мозамбик и Танзания. Това е причината наградата за ПГ по туризъм „Д-р Васил Берон“ да пристигне в началото на 2018. Координаторът за България е Фондация "Български център за джендър изследвания".
netinfo
Основните теми, към които трябваше да се отнасят разработките бяха климатични промени, екологична справедливост и екологична миграция. В него можеха да се участват учители от системата на средно образование от цяла Европа, които са прилагали образователни практики в областта на екологичното устойчиво развитие, включително обучение по глобално гражданство в последните 3 учебни години.
Критериите за допустимост и оценка към споделената добра практика бяха – да е иновативна; да е въздействаща; да развива умения и компетенции за критично мислене, компетентност за действие и изясняване на ценности; да е фокусирана върху критични измерения на устойчиво развитие и адаптивност на практиката.
Гимназията по туризъм участва с дейностите на учебна компания BOYAR DREAMS с ръководител инж. Славка Проданова. „Уча се да уча“ беше заглавието на кандидатурата на бъдещите предприемачи.
В нея те споделиха всички дейности за изискуемия период – лабораторията за глобално гражданство; креативния лагер „Глобално училище – глобални мечти“; „ГОВОРЕЩИ“ кошчета и други, свързани с темата „Климатични проблеми“.
Това е поредната награда на учебната компания на Гимназията по туризъм