Пикадили затваря един от магазините си във Варна
Пикадили затваря един от магазините си във Варна / снимки: piccadily.bg

“Пикадили” затваря шест магазина в страната. Сред тях е „Пикадили”- Запад във Варна, който се намира непосредствено до „Практикер”, съобщиха от белгийската компания Delhaize Group.

Компанията обяви плановете си за развитие и печеливш растеж, които включват редуциране на броя на обектите. Тази година общо 146 магазина с ниски показатели в САЩ и Европа ще бъдат затворени, а 64 - трансформирани.

У нас ще бъдат затворени пет супермаркета в Русе, Стара Загора, Ямбол, Варна и Пловдив, както и един магазин „Пикадили Експрес” в града под тепетата. В резултат на тези действия 99 служители от Русе, Стара Загора и Ямбол ще бъдат освободени. На хората от Пловдив и Варна ще бъде предоставена възмoжност за преместване в други обекти на компанията в съответния град.

"Пикадили" затваря един от магазините си във Варна
netinfo


До края на годината ще бъде закрит и форматът Темпо. В момента се проучват варианти за бъдещето на единствения хипермаркет под този бранд в България.

Същевременно Delhaize Bulgaria потвърждава, че ще продължи да открива нови магазини.

“Тези решения бяха изключително трудни, имайки предвид влиянието, което оказват на нашите служители, клиенти и партньори, но ние вярваме, че действията ни ще ни позволят да предложим на всичките си клиенти още по-добро обслужване, подготвяйки компанията за бъдещ растеж. Ще продължим да работим за успеха на „Пикадили”, като въвеждаме новите намалени цени, предлагаме най-изгодните собствени марки и осигуряваме всеки ден пресни продукти и още по-удобни за пазаруване магазини”, коментира Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на Delhaize Bulgaria.

Delhaize Group е международна верига за търговия на дребно с хранителни стоки, която оперира в 11 държави на 3 континента. През 2010 г. търговската й мрежа се състои от 2800 магазина. За 2010 г. година групата има 20.8 млрд. евро оборот и отчита печалба от 573 млн. евро. Служителите на Delhaize Group днес са около 153 000. Успешната стратегия на Delhaize Group е основана на съчетанието на силните страни на Групата с локалния подход за продажба на дребно на хранителни продукти. В своята дейност Delhaize Group винаги се стреми да бъде лидер на пазара, предлагайки висококачествени продукти на изключително конкурентни цени. През 2011 г. Delhaize Group обяви споразумение за придобиването на 100% от дяловете на Делта Макси Груп и по този начин Пикадили стана част от белгийската компания под името Delhaize Bulgaria.