Четири общини популяризират област Ямбол като атрактивна туристическа дестинация. Развитие на културно – историческия туризъм в областта ще стане с активна реклама и представяне на възможностите за туризъм на няколко туристически борси, изложения и фестивали в София, Пловдив, Бургас, Велико Търново.
Ще бъде изграден промоционален павилион, ще бъдат привлечени нови туристи. Това ще стане чрез осем комуникационно- информационни кампании „Дни на отворени врати” във всяка от четирите общини. Мащабната реклама чрез възможностите за туризъм по проекта ще е чрез отпечатването на 10 хиляди двуезични рекламни брошури и 17 хиляди двуезични рекламни дипляни. Ще се проведе и информационно – обучителен семинар, както и тридневен туристически форум на тема „Тонзос – магията на Тунджа” с промоционална обиколка по туристическите обекти в региона.
Ще бъдат изработени и 5 броя 3D продукти с триизмерно съдържание на новите комплексни туристически маршрути в Ямболска област, както и 18- минутен двуезичен филм (2400 броя). Ще бъде изработена и туристическа карта на хартиен и електронен носител по 4400 броя и в резултат на това ще бъдат предложени 5 нови туристически пакета и толкова нови туристически маршрути.
Ще се изградят 5 информационни табели по проекта, ще се отпечатат 2000 информационни брошури, флаери, ще има реклама и в електронни и печатни медии. Постоянна информация ще има в интернет – сайта на четирите общини и интернет - портали, ще се извърши анкетно проучване и ще бъде изготвена Концепция за развитие на регионалния туристически продукт.
Общините, участващи в проекта „Тонзос – магията на Тунджа – маркетинг на туристическа дестинация” са Тунджа, Ямбол, Стралджа и Болярово.