26,5% ръст на продажбите си у нас отчете Карлсберг България за деветмесечието на 2007 година спрямо същия период на 2006 година. Според данните на компанията пазарният й дял за периода януари – септември 2007 е близо 25%.
Признание за успехите на компанията бе наградата за „Най-силен дух за победа и позитивен обрат на бизнеса”, която Карлсберг България получи на официалната годишна церемония на Карлсберг Груп, в началото на септември. Наградата бе спечелена сред силната конкуренция на другите номинирани – Карлсберг Дания и Синебрихоф (Финландия). Общо 6 са категориите, в които се бореха европейските компании от Групата.
Една от основните причини за добрите резултати е постоянното нарастване на продажбите на Шуменско. През изминалите девет месеца те са се увеличили с над 24% в сравнение със същия период на предходната година, сочи статистиката на компанията.
„В резултат на повишаване капацитета на завода в Шумен, както и на успешната маркетингова политика на компанията, през последните четири години пазарният дял на Шуменско се е увеличи близо 5 пъти. Официалните данни показват категорично, че това е най-динамично развиващата се марка бира у нас”, припомни Александър Грънчаров, Изпълнителен директор на Карлсберг България.
Само през последните 6 месеца компанията пусна 4 нови продукта под марката Шуменско. През септември и юли на пазара се появиха новите бутилки от 1 лититър и 1,5 литра в които качествата на пивото се съхранява по-добре, благодарение на специалната Scavenger Technology. През април Шуменско Специално започна да се предлага в метални кутийки, тип кен от 500 мл. Месец по-късно на пазара се появи специалната ретро-бутилка, създадена по случай 125-тата годишнина на Шуменско.
Сега юбилейната „Шуменка” излиза и в уникална лимитирана серия за колекционери от шест бутилки в ретро дървено сандъче. Тя ще напомни на ценителите времената, когато хората са пренасяли бирата от магазина до дома си по този начин.