EVN с  40% по-бързи при отстраняването на аварии през зимата
EVN с 40% по-бързи при отстраняването на аварии през зимата / netinfo

С 40% по-бързи при отстраняването на аварии са новите структури на EVN през този зимен сезон, обявиха от компанията. При новата организация аварийната служба покрива цялата територия, като в нея са включени 9 регионални диспечерски служби, 76 аварийни групи в клиентските центрове и три денонощни градски аварийни служби, 6 центъра за кабелни лаборатории и 4 регионални центъра за специализирана техника. Бърза реакция при аварии в зимни условия предполагат новозакупените за две години 790 специализирани автомобила, от тях 288 високопроходими. Мобилните лаборатории са оборудвани с техника и инструменти, а монтьорите в тях – със студозащитно облекло и джиесеми. До 1600 сътрудника могат да бъдат мобилизирани при кризисни ситуации за нормализиране на елзахранването в Югоизточна България, съобщиха още от компанията. Всички електропроводи, кабелни линии и трансформаторни постове са инспектирани и преведени в изправност.

За бързо овладяване на кризисни ситуации се разчита и на доброто и ефективно взаимодействие както между отделните звена в дружеството, така и с другите компетентни институции.

На телефон-07001 0007/ на цената на един градски разговор/ абонатите на EVN могат да получат информация за времето на отстраняване на авариите, или да сигнализират за нововъзникнали проблеми.

На своя финал е проектът, започнал преди две години в квартал Столипиново в Пловдив. Още един трафопост остава да бъде поставен там до Коледа. До момента всички абонати, на които токът е пуснат, плащат редовно сметките си. В противен случай те могат да бъдат изкльючени, обявиха от управителния съвет на EVN.