На 19 април - петък дружествата на ЧЕЗ в България, със съдействието на партньорската организация Изипей, организират приемна за битови и бизнес клиенти от Община Левски, Плевенска област.
Приемната ще се проведе от 08:30 ч. до 14:00 ч. в град Левски, ул. „Филип Тотю“ № 2В. Приемната е част от политиката на компаниите за активен диалог с потребителите.
Кметът на Община Левски даде старт на инициативата "Зелено училище" (СНИМКИ)
Посетителите на приемната ще имат възможност да заявяват всички безплатни услуги на компаниите, сред които са смяна на титуляр, актуализация на данни, електронна фактура, сключване на споразумение за дистанционно обслужване, sms-известяване и други.
По време на приемната потребителите ще могат да правят справки, да получат информация по въпроси, свързани с дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Всеки клиент ще получи необходимото внимание и компетентен отговор на поставения от него въпрос, като всеки случай ще бъде разгледан професионално и отговорно. Грижата за потребителите и повишаване качеството на обслужване на клиентите са основни приоритети в дейността на дружествата на ЧЕЗ в България.
Целта на инициативата „Мобилни приемни“ е оптимизация на дейността, осигуряваща максимална близост на компаниите до клиентите и открит диалог с тях.
Приемната ще се проведе от 08:30 ч. до 14:00 ч. в град Левски, ул. „Филип Тотю“ № 2В. Приемната е част от политиката на компаниите за активен диалог с потребителите.
Кметът на Община Левски даде старт на инициативата "Зелено училище" (СНИМКИ)
Посетителите на приемната ще имат възможност да заявяват всички безплатни услуги на компаниите, сред които са смяна на титуляр, актуализация на данни, електронна фактура, сключване на споразумение за дистанционно обслужване, sms-известяване и други.
По време на приемната потребителите ще могат да правят справки, да получат информация по въпроси, свързани с дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Всеки клиент ще получи необходимото внимание и компетентен отговор на поставения от него въпрос, като всеки случай ще бъде разгледан професионално и отговорно. Грижата за потребителите и повишаване качеството на обслужване на клиентите са основни приоритети в дейността на дружествата на ЧЕЗ в България.
Целта на инициативата „Мобилни приемни“ е оптимизация на дейността, осигуряваща максимална близост на компаниите до клиентите и открит диалог с тях.