Проект „Повишаване компетентността на администрациите на общините Самоков, Червен бряг и Роман за ефективно въвеждане на електронно управление" по Оперативна програма „Административен капацитет", съфинансиран от ЕС чрез ЕСФ, навлиза в своята последна фаза.
На 11 и 12 май 2015 г. експерти от ДЗЗД „Е-Община.БГ", външен изпълнител по проекта за провеждане на специализирано обучение в сферата на е-управление, работиха „на терен" със служителите в Община Червен бряг. Практическите занимания се осъществяваха на работните места на служителите по дирекции и отдели, с конкретна насоченост, съобразно специфичните характеристики на услугите, ниво на изграждане и приоритетност.
Консултанти с доказан капацитет в сферата на е-управлението и работещите в общинската администрация, с богат опит в ежедневната работа с гражданите, обединиха усилия в посока надграждане и усъвършенстване на практическите занятия, свързани с подобряване координацията между звената, на умения за идентифициране и преодоляване на пречките за ефективно взаимодействие между звената, за приоритизиране на услугите в Община Червен бряг и определена степен на готовност за предоставянето им в електронна форма. Експертите и служителите от общинска администрация съвместно изработиха План за въвеждане на ЕАУ, съобразно спецификата на общината и нейната административна структура.
В рамките на плана служителите дефинираха своите отговорности и действия, свързани с въвеждането на ЕАУ за осъществяване координацията помежду си. Изгради се Рамка за изработване на вътрешни правила за електронен документооборот между отделните звена на администрацията, както и презентация, включваща постиженията на община Червен бряг по проекта.
Практическото обучение завърши с дискусия по създадените документи, възможности и намерения за предоставяне на административни е- услуги.