В докладна записка се предлагат промени в съществуващата транспортна схема на Дупница. Предложението е да бъде пусната автобусна линия 5А като допълнителна на линия номер 5, което означава, че обхвата на линия 5 ще бъде разширен. Предвижда се в маршрута да бъде включена и централната градска част, като са предвидени спирки при Спортната зала, старата автогара, както и спирка в района на складовете в промишлената зона.
От предложението става ясно, че линия 5 „Социални жилища“- „Байкал“ ще бъде бъде с намален брой курсове и часове, тъй като допълнителната линия 5А ще ги поеме.
Предложението е внесено от кмета Методи Чимев, на базата на необходимостта от оптимизиране на транспортната схема. От общинският превозвач „Дупница Транс“ са направили проучване сред хората, което установило, че линия 5 трябва да има достъп и до други точки в града. Транспортната комисия в община Дупница също е разгледала предложението, като то е съобразено и с останалите превозвачи, които изпълняват вътрешно-градски курсове.
Общественият транспорт към момента не покрива централната градска част. Предложението е качено на сайта на община Дупница за обществено обсъждане, след което и ще бъде гласувано на заседание на ОбС.
От предложението става ясно, че линия 5 „Социални жилища“- „Байкал“ ще бъде бъде с намален брой курсове и часове, тъй като допълнителната линия 5А ще ги поеме.
Предложението е внесено от кмета Методи Чимев, на базата на необходимостта от оптимизиране на транспортната схема. От общинският превозвач „Дупница Транс“ са направили проучване сред хората, което установило, че линия 5 трябва да има достъп и до други точки в града. Транспортната комисия в община Дупница също е разгледала предложението, като то е съобразено и с останалите превозвачи, които изпълняват вътрешно-градски курсове.
Общественият транспорт към момента не покрива централната градска част. Предложението е качено на сайта на община Дупница за обществено обсъждане, след което и ще бъде гласувано на заседание на ОбС.