Младеж, който проверява с хронометър, времето, за което ще пристигне линейка, след сигнал за сериозно пострадал в дискотека, е една от най-неприятните случки, която отчитат от Спешен център-Кюстендил за 2016 г. На мястото пристига и полицейски автопатрул, който е санкционирал младежа и го е предал на прокуратурата.
Има и един неприятен инцидент с шофьор на реанимационен автомобил, който е бил със счупен нос, след агресия от страна на син, който е загубил баща си.
“Екипите попадат в рискова среда, особено нощем. Хората често имат нереалистични очаквания. Често има вербална агресия, отправят се заплахи. Има случаи, при които се дават грешни адреси или няма посоченото лице в сигнала на верен адрес”, коментира пред Дарик директорът на Спешен център- Кюстендил д-р Анелия Георгиева.
378 пъти, екипи на Спешен център са били разкарвани напразно през миналата година! А, в същото време може човек, наистина да е имал нужда от Спешна помощ.
Има и един неприятен инцидент с шофьор на реанимационен автомобил, който е бил със счупен нос, след агресия от страна на син, който е загубил баща си.
“Екипите попадат в рискова среда, особено нощем. Хората често имат нереалистични очаквания. Често има вербална агресия, отправят се заплахи. Има случаи, при които се дават грешни адреси или няма посоченото лице в сигнала на верен адрес”, коментира пред Дарик директорът на Спешен център- Кюстендил д-р Анелия Георгиева.
378 пъти, екипи на Спешен център са били разкарвани напразно през миналата година! А, в същото време може човек, наистина да е имал нужда от Спешна помощ.