„Ауди” цели разширяване на кръга си от купувачи
„Ауди” цели разширяване на кръга си от купувачи / netinfo

Германският производител на луксозни автомобили „Ауди” (Audi AG) се насочва към по-младите купувачи със спортния модел А1, който бе представен на Автомобилното изложение в Токио и е определен за конкурент на Мини купър (Mini Cooper), предаде ДПА.

Главният изпълнителен директор Руперт Щадлер съобщи, че „Ауди” се надява да увеличи приходите си, като разшири своя кръг от клиенти с новия свръхкомпактен модел с три врати и четири места.

Щадлер представи прототип с много елементи от А1, чието производство се очаква да започне през 2009 г., и добави, че първият автомобил от модела ще бъде направен с конвенционален двигател, въпреки че на изложението в Токио бе показана хибридна версия.

В Япония Щадлер също така показа и Мобилното устройство „Ауди” (Audi Mobile Device), портативно ръчно приспособление, което се включва в централната конзола на колата и изпълнява функциите на мобилен телефон, дистанционно за автомобила, навигационен уред и аудио и видео плейър.