Джанет Джексън, сестрата на Краля на попмузиката, заяви в интервю пред в. "Сънди таймс", че наследството на Джако и до днес е живо, благодарение на музиката му.
Петдесет и три годишната Джанет отказа да коментира скандалния филм "Да напуснеш Невърленд", в който Уейд Робсън и Джеймс Сейфчук обвиняват Майкъл, че ги е насилвал сексуално като деца.
"Наследството на Майкъл е живо. Харесва ми когато видя, че хлапетата продължават да го имитират, а възрастните продължават да слушат неговата музика. Това показва влиянието, което все още има моето семейство по света. Не искам да бъда арогантна, но просто казвам как стоят нещата. И съм благодарна за това!", заяви Джанет Джексън пред изданието.
Джанет и нейните братя Тито, Марлон и Джаки, както и нейният племенник Тадж защитиха Майкъл след нападките, направени срещу него във връзка с документалната лента "Да напуснеш Невърленд".
Синът на Тито, 45-годишният Тадж, каза неотдавна, че семейството не желае повече да влиза в този дебат, за да не прави реклама на филма.
Родствениците му са убедени, че Майкъл никога не е бил сексуален хищник, какъвто го изкарват във филма.
Петдесет и три годишната Джанет отказа да коментира скандалния филм "Да напуснеш Невърленд", в който Уейд Робсън и Джеймс Сейфчук обвиняват Майкъл, че ги е насилвал сексуално като деца.
"Наследството на Майкъл е живо. Харесва ми когато видя, че хлапетата продължават да го имитират, а възрастните продължават да слушат неговата музика. Това показва влиянието, което все още има моето семейство по света. Не искам да бъда арогантна, но просто казвам как стоят нещата. И съм благодарна за това!", заяви Джанет Джексън пред изданието.
Джанет и нейните братя Тито, Марлон и Джаки, както и нейният племенник Тадж защитиха Майкъл след нападките, направени срещу него във връзка с документалната лента "Да напуснеш Невърленд".
Синът на Тито, 45-годишният Тадж, каза неотдавна, че семейството не желае повече да влиза в този дебат, за да не прави реклама на филма.
Родствениците му са убедени, че Майкъл никога не е бил сексуален хищник, какъвто го изкарват във филма.