/ Guliver/Getty Images
Медийната къща на Рупърт Мърдок "News Corp" пусна нова услуга за обединяване на новини, разглеждана като алтернатива на Гугъл и Фейбук.

"Knewz.com" е създаден да получава новини от широк спектър източници и услугата е без тенденциозни балони и вертикали без съдържание, което не се харесва на много претенциозни читатели и умни издатели, твърди сайтът, цитиран от БГНЕС.

Приходите на Facebook надскочиха очакванията на Уолстрийт

Агрегаторът предлага съдържание от над 400 издатели на различни публикации и теми. Приносът варира от големи издания като „Вашингтон пост“ до медии като „Анкъридж дейли“ или онлайн портали като левичарския "Daily Kos", или консервативния "Federalist".

В съобщението за агрегатора се казва, че заглавията ще се генерират както с помощта на изкуствен интелект, така и с помощта на хора редактори, като технологията непрекъснато сканира „хиляди реални новинарски източници“, които предоставят „широк спектър от ежедневни новинарски истории“.

Агрегаторът е съперник на Гугъл и Фейсбук, платформи, в които читателите получават най-много новини и които много специалисти по медиите определиха като съсипване на журналистическия бизнес заради високите печалби, които не споделят с издателите.

Синът на Мърдок си купи имение за 150 милиона долара

„Сайтът е предназначен читателят от пръв поглед да обхване повече заглавия. Представени са издания на широк спектър от политики и региони, големите издателства нямат предимство пред малките“, заяви Робърт Томпсън, изпълнителен директор на "News Corp".
БГНЕС