След дългогодишна пауза, в ефира на NOVA вчера се завърна едно от най-обичаните развлекателни предавания - „Сделка или не“. С нов водещ и изцяло ново студио, още с първия си епизод добре познатата телевизионна игра спечели зрителското внимание.
Според официалните пийпълметрични данни, премиерата на „Сделка или не“ е регистрирала аудиторен дял от 29,1% сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), докато втората телевизия в класацията събира 26,9% по същото време.
Изключителен резултат е отчел и третият епизод на хитовото риалити „Игри на волята“ – с почти непроменен аудиторен дял от 41,5% сред зрителите в активна възраст (18–49 г.), предаването продължава да бележи завидна преднина пред конкурентите.
Според официалните пийпълметрични данни, премиерата на „Сделка или не“ е регистрирала аудиторен дял от 29,1% сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), докато втората телевизия в класацията събира 26,9% по същото време.
NOVA
NOVA