/ Oh! Jazz и United Group
  • Сътрудничеството превръща Oh! Jazz в първия международен джаз канал, който от 20 май ще излъчва съдържание в Словения, Хърватия и България, а в Гърция скоро след това.
  • 24-часовият телевизионен канал и ексклузивното съдържание от каталога „Oh! Jazz“ в EON Видеотека ще бъде достъпно за всички абонати на EON TV.
  • Партньорството включва и подкрепа на местната джаз продукция и международна сцена за регионалните таланти.

Oh! Jazz, водещата световна аудиовизуална платформа, посветена изцяло на джаз музиката, и United Group, водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, обявяват ново партньорството, с което от 20 май ще излъчват ексклузивни джаз изпълнения за зрителите в Словения, Хърватия и България, а в Гърция скоро след това.

Чрез това стратегическо сътрудничество Oh! Jazz ще предостави услугите си за потребителите на телевизия от United Group. Наред с 24-часовия телевизионен канал, достъпен напълно безплатно за всички абонати на EON, потребителите имат възможността да гледат и богатия каталог „Oh! Jazz“ в EON Видеотека, който ще предлага над 300 концерта, специално подбрани плейлисти и интервюта с артисти. Каталогът ще бъде достъпен напълно безплатно за всички абонати на телевизия от United Group за първите 30 дни след старта.

Освен че предлага джаз съдържание от световна класа, партньорството има за цел да представи регионални джаз клубове и артисти на глобалната сцена. United Group и Oh! Jazz ще работят заедно за популяризиране на местни продукции и ще подкрепят разрастващата се джаз сцена в Югоизточна Европа, като ѝ предоставят международна платформа.

За да отбележи старта, Oh! Jazz ще излъчи специалната гала вечер на първия за 2025 фламенко джаз фестивал в Япония (Flamenco Jazz Festival Japan 2025) на живо за зрителите на EON на 30 май. Концертът, заснет в най-стария дзен храм в Япония, съчетава фламенко ритми с джаз импровизации в уникално изпълнение.

Хесус Пересакуа, основател и главен изпълнителен директор на Oh! Jazz, заяви: „Щастливи сме да си партнираме с United Group и да разширим обхвата на Oh! Jazz в Югоизточна Европа. Това партньорство не само улеснява достъпа до джаз изпълнения на живо от цял свят, но дава възможност на местните джаз артисти и клубове да се представят през глобалната публика. Това отразява нашия общ ангажимент да обогатяваме културния пейзаж и да подкрепяме джаз общността в световен мащаб."

Сузана Радошевич, директор „Управление на съдържанието“ в United Group, заяви:

Развълнувани сме да предоставим богатството и разнообразието на световния джаз на нашите зрители чрез това партньорство с Oh! Jazz. Съчетавайки нашия регионален обхват с тяхното първокласно съдържание и мисия към изкуството, ние предоставяме нещо наистина уникално за любителите на музиката в Югоизточна Европа - и даваме на местната джаз култура нова мощна сцена за изява."

Платформата Oh! Jazz е създадена, за да подкрепя и издига на по-високо ниво глобалната джаз култура. Значителна част от всеки абонамент отива в полза на артистите и джаз клубовете, като спомага за запазването на емблематични места и поддържането на творчески общности. С инициативи като промотиране на концерти, сътрудничество с фестивали и наскоро стартиралия звукозаписен лейбъл Oh! Jazz, платформата продължава да реинвестира в бъдещето на джаза.

За Oh! Jazz: Oh! Jazz е висококачествена ексклузивна платформа за аудиовизуално съдържание, която обединява артисти, клубове и любители на джаза от цял свят.

Чрез абонамент потребителите имат достъп до внимателно подбран каталог със седмични концерти, включващи различни стилове и направления на джаза.

Досега Oh! Jazz е изградил голяма общност чрез партньорството си с 11 емблематични клуба в градове с богати джаз традиции, а повече от 1300 артисти са участвали в 270-те концерта на живо, записани и излъчени от платформата. www.ohjazz.tv

За United Group: United Group е водеща телекомуникационна и медийна група в Югоизточна Европа. Оперирайки в осем страни с близо 14 000 служители, Групата реализира годишни приходи от над 2.8 млрд.eвро. В сектора на телекомуникациите повече от 4,25 млн. домакинства и повече от 7,65 милиона мобилни абонати се възползват от най-голямата FTTH (Fiber to the Home) мрежа в Югоизточна Европа, от интензивните инвестиции в 5G мрежата на United Group, както и от най-съвременната фиксирана и мобилна свързаност. Под марката United Fiber Групата консолидира портфолиото си от дълготрайни инфраструктурни активи, за да ускори и засили инвестициите си в държави от ЕС, като създаде силни синергии и изведе инвестиционните си възможности на следващо ниво. Цялата инфраструктурна дейност на United Group на едро, включително гласови услуги, данни, мобилни и роуминг услуги, се управлява от United Group International Wholesale. Вътрешната технологична компания и иновационен център на групата United Cloud дава тласък на регионалната трансформация в развлеченията и телекомуникациите с продукти като видео платформата EON от следващо поколение.

Медийната част на Групата, United Media, произвежда и разпространява завладяващо телевизионно съдържание с големи спортни, новинарски и развлекателни формати, достигайки до широка аудитория от 40 милиона души чрез водещите на пазара безплатни канали, допълнени от завладяващо портфолио от платени телевизионни канали. С настоящия си капацитет да произвежда над 40 000 часа оригинално местно съдържание годишно, United Media управлява 60 телевизионни канала, 40 уеб и надеждни новинарски портала, 10 печатни издания и радиостанции.