/ NOVA
Медията продължава да бъде лидер и през септември с родни продукции, хитови световни формати и актуална информация
Първият месец от есенния телевизионен сезон на NOVA отбеляза впечатляващи резултати. Според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България в праймтайм медията печели интереса на близо 30% от зрителите в активна възраст, а предимството пред бТВ е 22%. Среднодневно аудиторният дял на телевизията е с 26% по-голям от постигнатия от втората по гледаемост телевизия сред активното население (18-49 г.). Всяка продукция на NOVA в най-гледания часови диапазон предизвиква подчертано по-висок интерес в сравнение с резултата на прекия конкурент.

аудиторен дял
NOVA

През септември в праймтайма си NOVA предложи на зрителите два хитови формата, както и три сериала като част от ангажимента за инвестиция в българското кино. Вторите сезони на най-екстремното риалити „Игри на волята: България“ и мистериозното шоу „Маскираният певец“ са най-предпочитаните до момента развлекателни формати на телевизионния пазар от публиката в активна възраст с аудиторен дял съответно 30.7% и 29.3%.

Премиерната криминална драма „Братя“ успешно разработва новия часови слот, задавайки тенденции в телевизионния ефир у нас. Изключително интензивният епизод, в който става ясно какво решение за съдбата на брат си ще вземе следователят Борис, е най-предпочитаният до момента достигайки до 36,8% от зрителите в активна възраст. Вторият сезон на комедията „All Inclusive” е заглавието с най-голям аудиторен дял през септември не само сред сериалите, но и сред всички периодични предавания излъчени в праймтайма. Десетият сезон на „Откраднат живот“ пък продължава да вълнува зрителите, като подчертано по-висок интерес се забелязва сред женската половина на активното население.

продукции
NOVA

Интересът към съдържанието в онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп традиционно показва високи резултати. Според данните на Google Analytics най-много видеогледания генерират втория сезон на „Игри на волята: България“ с над 2,6 млн. и медицинската драма „Откраднат живот: Антитела“ и премиерният сериал „Братя“ с над един милион видеогледания.

видеогледания
NOVA

Освен богатата развлекателна програма, NOVA предлага на зрителите актуална информация с висококачествени новини и публицистични предавания. Над 30% от 18-49 годишните категорично са предпочели сутрешния блок „Здравей, България!“, както и новинарските емисии на NOVA, всяка от които също е с по-високи резултати от съответните емисии на конкурентната медия. Актуалните предавания в почивните дни „Събуди се“ и „Неделята на NOVA“ също имат значителна преднина спрямо сходните по жанр предавания по бТВ.

аудиторен дял
NOVA

През септември спортните канали от пакета DIEMA XTRA на Нова Броудкастинг Груп се отличават с особено предимство спрямо останалите спортни канали на българския телевизионен пазар сред зрителите в активна възраст и през месец септември. Данните показват над два пъти по-висок среднодневен аудиторен дял и над три пъти в праймтайм. Най-гледаните срещи от тази аудитория са ЦСКА София - Лудогорец Разград (efbet Лига), ЦСКА София - Б36 Торсхавн (Лига Европа) и Локомотив Пловдив - ЦСКА София (efbet Лига).

аудиторен дял
NOVA