/ netinfo
Възпитаници на университета Versailles Saint-Quentin избраха България и NOVA като един от акцентите на магистърската си програма
Студенти от френския университет Versailles Saint-Quentin, част от магистърската програма „Мениджмънт и комуникация на организациите” и участници в международен семинар в София, посетиха нюзрума и студиата на Нова Броудкастинг Груп и се докоснаха до магията на телевизията. Всяка година младежите от магистърската програма пътуват до различна страна, като сега избраха България и Нова Броудкастинг Груп заради позицията й на най-голямата мултиплатформена медийна компания у нас.

Главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп Дидие Щосел лично представи пред френските студенти все по-динамичния медиен пазар, който се променя ежедневно, както в глобален мащаб, така и в България. Разпространението на дигиталните медии води до радикална промяна в нагласата на потребителите. Затова Нова Броудкастинг Груп усилено развива мултиплатформено съдържание, залагайки на правилото, че най-сигурният начин да привличаш потребители е да им предлагаш качествено съдържание на всички устройства и канали. Класическата телевизия ще продължи да привлича най-мащабната аудитория.

Студентите посетиха нюзрума на телевизията, където се запознаха с някои от лицата на Новините на NOVA. Водещата Марина Цекова им разказа любопитни детайли около работата на репортерите и им показа как новините стигат до ефир. Редакцията на сутрешния блок и гримьорните също впечатлиха френските младежи и те се снимаха за спомен в студиото на Новините на NOVA.