Меметата (миймовете) промениха изцяло света на социалните мрежи. Всяка голяма световна новина е съпътствана от мемета. Това са хумористични изображения, които се разпространяват в социалните мрежи и са свързани с актуални теми. Те се превърнаха в елемент на попкултурата и във важна част от комуникацията на съвременния човек, пише каналът "Social Virals" във vbox7.
Създаването на мемета се превърна и в доходоносна работа. Мемеджия – така шеговито определят себе си хората, които създават мемета за онлайн пространството. Пример за това имаме и при родните страници в Instagram, които превръщат забавлението в начин за изкарване на допълнителен доход:
@Justpablo_official
Just Pablo, както се представя собственикът на профила, е идеологът на една от най-развитите меме страници у нас. Страницата има почти 340 хил. последователи и забележителните 17,7 хил. публикации. Често мемета са под формата на реклама и така профилът привлича както последователи, така и партньори. Към този момент страницата има партньорски отношения с букмейкъри, заведения, козметични центрове и т.н. Притежава дори собствена линия дрехи.
@BalkansKnow
Концепцията на страницата в началото бе да покаже забавната страна на балканския нрав. В последствие обаче започват да се публикуват всякакви мемета, като голяма част от тях се срещат и в други страници в социалните мрежи. Профилът има над 7300 публикации и 315 хиляди последователи. Това дава голямо поле за изява и достигане до спонсори.
@Europeancomedy
Профилът е създаден от българин, но е предназначен за всички балкански народи и заради това публикациите са на английски език. Тук линията на меметата е еднородна и представя забавната страна на това да живееш в Източна Европа. Профилът има почти 370 хил. последователи и има специален хайлайт със сторита - Promotion, който цели да привлече повече рекламодатели, показвайки колко импресии получават постовете.
@Pustinyacite
Това е страница предназначена за хумора в северозападна България. Името идва от думата пустиняк, която може да бъде нарицателно за различни неща във врачанския край. Страницата има над 100 хил. последователи и умело използва името си с цел популяризация на различни продукти. Има създадена бира с марка "Пустиняк" и тениски, които са с цветущи реплики, посветени на северозападния диалект. Извън това страницата е достъпна и за реклами на различни брандове под формата на сторита и публикации.
Създаването на мемета се превърна и в доходоносна работа. Мемеджия – така шеговито определят себе си хората, които създават мемета за онлайн пространството. Пример за това имаме и при родните страници в Instagram, които превръщат забавлението в начин за изкарване на допълнителен доход:
@Justpablo_official
Just Pablo, както се представя собственикът на профила, е идеологът на една от най-развитите меме страници у нас. Страницата има почти 340 хил. последователи и забележителните 17,7 хил. публикации. Често мемета са под формата на реклама и така профилът привлича както последователи, така и партньори. Към този момент страницата има партньорски отношения с букмейкъри, заведения, козметични центрове и т.н. Притежава дори собствена линия дрехи.
@BalkansKnow
Концепцията на страницата в началото бе да покаже забавната страна на балканския нрав. В последствие обаче започват да се публикуват всякакви мемета, като голяма част от тях се срещат и в други страници в социалните мрежи. Профилът има над 7300 публикации и 315 хиляди последователи. Това дава голямо поле за изява и достигане до спонсори.
@Europeancomedy
Профилът е създаден от българин, но е предназначен за всички балкански народи и заради това публикациите са на английски език. Тук линията на меметата е еднородна и представя забавната страна на това да живееш в Източна Европа. Профилът има почти 370 хил. последователи и има специален хайлайт със сторита - Promotion, който цели да привлече повече рекламодатели, показвайки колко импресии получават постовете.
@Pustinyacite
Това е страница предназначена за хумора в северозападна България. Името идва от думата пустиняк, която може да бъде нарицателно за различни неща във врачанския край. Страницата има над 100 хил. последователи и умело използва името си с цел популяризация на различни продукти. Има създадена бира с марка "Пустиняк" и тениски, които са с цветущи реплики, посветени на северозападния диалект. Извън това страницата е достъпна и за реклами на различни брандове под формата на сторита и публикации.