От Министерството на образованието разпространиха матурата по български език и литература и верните отговори.
45 924 зрелостници се явиха на изпита по БЕЛ, който се проведе в 750 училища. Един ученик в Ямбол, един в Самоков и един в Пазарджик бяха отстранени заради ползване на мобилни устройства. В София трима се явиха без документи за самоличност, но след допълнителна проверка бяха допуснати до изпит.
Зрелостниците трябваше да бъдат с маски. Само двама болни от COVID-19 дванадесетокласници в цялата страна не можаха да се явят на изпита. Осем карантинирани зрелостници от различни градове на страната имаха възможност да положат изпита.
Близо 50 хиляди зрелостници писаха върху „Песента на колелетата“ на Йовков
На последния 41-и въпрос зрелостниците писаха есе или интерпретативно съчинение на тема “Смисълът на благодеянието” по разказа „Песента на колелетата” от Йордан Йовков. Преди това изпитът включваше 30 затворени въпроса с по четири възможни отговора и 10 въпроса, които изискваха свободни отговори. Изпитът продължи 4 часа, а за учениците със специални образователни потребности – 6 часа.
За първи път беше организирано видеонаблюдение във всички регионални управления на образованието, а не само в МОН.
45 924 зрелостници се явиха на изпита по БЕЛ, който се проведе в 750 училища. Един ученик в Ямбол, един в Самоков и един в Пазарджик бяха отстранени заради ползване на мобилни устройства. В София трима се явиха без документи за самоличност, но след допълнителна проверка бяха допуснати до изпит.
Зрелостниците трябваше да бъдат с маски. Само двама болни от COVID-19 дванадесетокласници в цялата страна не можаха да се явят на изпита. Осем карантинирани зрелостници от различни градове на страната имаха възможност да положат изпита.
Близо 50 хиляди зрелостници писаха върху „Песента на колелетата“ на Йовков
На последния 41-и въпрос зрелостниците писаха есе или интерпретативно съчинение на тема “Смисълът на благодеянието” по разказа „Песента на колелетата” от Йордан Йовков. Преди това изпитът включваше 30 затворени въпроса с по четири възможни отговора и 10 въпроса, които изискваха свободни отговори. Изпитът продължи 4 часа, а за учениците със специални образователни потребности – 6 часа.
За първи път беше организирано видеонаблюдение във всички регионални управления на образованието, а не само в МОН.
Вижте отговорите: