Успешно приключи данъчна кампания за физическите лица, отчита от Националната агенция за приходите. Над половин милион данъчни декларации от граждани са подадени към 17 часа на 5 май, сочат данните на НАП.
Над 85 на сто от декларациите за доходите на физическите лица са подадени по интернет с персонален идентификационен код (ПИК) на НАП или електронен подпис.
От началото на годината до момента, чрез електронната система за плащане (т.нар. виртуален POS) и чрез физическите POS терминали, в офисите на НАП са платени над 100 млн. лв. без такси.
От приходната агенция съобщават още, че преобладаващата част (над 70 на сто) от гражданите са използвали предварително попълнените декларации за доходите, които НАП предложи за втори път тази година, като средното време за попълване на формуляра е било под 10 минути, сочи статистиката на приходната агенция.
"Отчитаме много успешна данъчна кампания. Благодаря на колегите в НАП за усилията и отлично свършената работа. Оценяваме добросъвестното отношение на гражданите, които спазиха законовите изисквания в срок. Продължаваме с развитието на електронните услуги, за да продължим да улесняваме данъкоплатците", посочва директорът на "Обслужване" в НАП Боряна Георгиева.
Над 85 на сто от декларациите за доходите на физическите лица са подадени по интернет с персонален идентификационен код (ПИК) на НАП или електронен подпис.
От началото на годината до момента, чрез електронната система за плащане (т.нар. виртуален POS) и чрез физическите POS терминали, в офисите на НАП са платени над 100 млн. лв. без такси.
От приходната агенция съобщават още, че преобладаващата част (над 70 на сто) от гражданите са използвали предварително попълнените декларации за доходите, които НАП предложи за втори път тази година, като средното време за попълване на формуляра е било под 10 минути, сочи статистиката на приходната агенция.
"Отчитаме много успешна данъчна кампания. Благодаря на колегите в НАП за усилията и отлично свършената работа. Оценяваме добросъвестното отношение на гражданите, които спазиха законовите изисквания в срок. Продължаваме с развитието на електронните услуги, за да продължим да улесняваме данъкоплатците", посочва директорът на "Обслужване" в НАП Боряна Георгиева.