Регламентираният срок, в който абонатите могат да направят рекламация на т. нар. изравнителни сметки от съответната фирма за дялово разпределение, е 14 дни, припомнят от "Топлофикация София" АД.
Едва след изтичането на този срок фирмите за дялово разпределение предоставят данните на "Топлофикация", съобщиха от дружеството. Оттам уточниха, че са готови изравнителните сметки на близо 500 сгради - етажна собственост, и са въведени в базата данни на "Топлофикация - София".
Информацията за необходимото доплащане или възстановяване на суми след изравняването е на специален ред в съобщенията - данъчни фактури, и се отбелязва като "сума за доплащане от изравнение или сума за връщане от изравнение".
Сумите за доплащане, заедно със сметките за топла вода за май, могат да бъдат внесени във всяка каса на дружеството след 15 юни т. г., пише в съобщението.
Клиентите, които имат да получават суми "за връщане от изравнение" и нямат просрочени задължения, могат или да получат парите си в брой, или да оставят сумата за покриване на следващата сметка.
Ако клиентите пожелаят да получат парите си в брой, трябва да отидат в отдела за обслужване на потребителите в съответния топлорайон и да представят документ за самоличност. В случай че не са титуляри на партидата, трябва да носят заверено пълномощно.
Няма краен срок за получаване на сумите и не се изисква подаване на молба, се уточнява в съобщението.