Читалище “Обединение” предприема рекламна кампания сред местните фирми с цел популяризиране дейността на културната институция в бизнес-средите. Читалището е разработило и осъществява “Стратегия за устойчиво набиране на средства” по програма “Ефективност и ефикасност за промяна” на Фондация за развитие на гражданското общество. Тя е свързана с необходимостта от засилване ролята на българското читалище като общностен център и участник в местното развитие и е съобразена с националната политика към читалищата, провеждана от Министерство на културата.
Според заложените в стратегията дейности ще бъдат изпратени писма до 20 фирми, придружени с покани за работни среща и предложения за сключване на договори за съвместна дейност и дарения. За Коледа пред бизнесмените ще бъде представен читалищен спектакъл и след това между тях ще бъде избран този, който ще носи титлата “Дарител на годината”.
До края на септември “Обединение” ще издаде рекламна дипляна, акцентираща върху основните дейности на читалището. Освен сред бизнеса, тя ще бъде разпространена и между всички организации, които са негови партньори. Очаква се местният бизнес да откликне на кампанията за набиране на средства в полза на читалището. Приходите ще бъдат използвани за ремонт на покрива, стената на голяма зала и на санитарните възли.