Процедури по обжалване на избор на изпълнител и строителен надзор е причина за забавянето на ремонта на пътя Стара Загора-Раднево. Това съобщи председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов. Ремонтът трябва да приключи в рамките на 18 месеца, стартът се предвижда най-късно до месец. Средствата са осигурени по Оперативна програма "Региони в растеж".
Той и министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков присъстваха на пускането на движението по двете нови пътни връзки край Плодовитово, които осигуряват директен достъп между магистралите "Тракия" и "Марица".
Има проект и за оширяването на връзката между Стара Загора и пътния възел на автомагистрала "Тракия". Това се налага заради големият трафик в този участък, каза още инж. Дончо Атанасов.
С всяка изминала година трафикът на автомобили по автомагистрала "Тракия" се увеличава на годишна база с 20%, което пък налага разширяването й с по едно платно в двете посоки между София и Пловдив, съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. В много участъци активната лента е компрометирана и предстои преасфалтиране, за което са необходими 6 млн. лева."Предвидили сме след края на активния летен сезон, през септември, да стартира рехабилитацията в тежките участъци от активната лента", добави министърът. Свободният финансов ресурс за рехабилитацията на всички 22 000 км, от които 8000 км от републиканската пътна мрежа са в много лошо състояние, е 100 млн. лева.
До края на годината ще стане ясно дали ще се запази досегашната схема на безвъзмездно санирането или въвеждане на поетапно съфинансиране от страна на собствениците на многофамилни жилища.
Той и министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков присъстваха на пускането на движението по двете нови пътни връзки край Плодовитово, които осигуряват директен достъп между магистралите "Тракия" и "Марица".
Има проект и за оширяването на връзката между Стара Загора и пътния възел на автомагистрала "Тракия". Това се налага заради големият трафик в този участък, каза още инж. Дончо Атанасов.
С всяка изминала година трафикът на автомобили по автомагистрала "Тракия" се увеличава на годишна база с 20%, което пък налага разширяването й с по едно платно в двете посоки между София и Пловдив, съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. В много участъци активната лента е компрометирана и предстои преасфалтиране, за което са необходими 6 млн. лева."Предвидили сме след края на активния летен сезон, през септември, да стартира рехабилитацията в тежките участъци от активната лента", добави министърът. Свободният финансов ресурс за рехабилитацията на всички 22 000 км, от които 8000 км от републиканската пътна мрежа са в много лошо състояние, е 100 млн. лева.
До края на годината ще стане ясно дали ще се запази досегашната схема на безвъзмездно санирането или въвеждане на поетапно съфинансиране от страна на собствениците на многофамилни жилища.