В2007 все още не е пуснат в серийно производство. Предстоят още тестове и изпитания, които ще бъдат свързани с технологични подобрения. Стойността на българския тролейбус ще бъде около 340 хиляди лева. За сравнение пазарната стойност на новите тролейбусни мотриси на утвърдените световни марки на производители е между 500 и 600 хиляди евро.
Тролейбусът е с дължина 12 м, седящите места са 30 + 1, а стоящите – 66. На пулта на водача има дисплей, свързан с микропроцесора, на него се показва експлоатационното и аварийното състояние на по-важните системи.
Машината разполага с ред екстри, между които ABS и ASR, а салонът предлага забележителен комфорт. Помислено е и за хората, които се придвижват с чужда помощ – няма класическа рампа за детски и инвалидни колички, но при нужда тролейбусът се наклонява надясно и улеснява качването на количките. Освен в Русе машината се тества и във Враца, Плевен и Габрово.