С награда „Златно сърце” бе отличена Минерална вода „Хисар” в каузата „Спортни инициативи” на специална церемония в хотел „Хилтън” в София. Отличена е кампанията приканваща всички да се движат повече, да забравят за дигиталните устройства и да усетят радостта от танците, движението и живото общуване.
Производителите на утвърдената марка стартираха кампанията през октомври под надслов - „Формулата на забавлението е Н2О+движение=забавление” и тя бързо спечели много последователи. От „Хисар” организираха уникално dance battle шоу в рамките на Софийския маратон и младите хора получиха възможност да се забавляват с много танци и денс състезания в стил рап, хип-хоп и брейк.
Минерална вода „Хисар” е отличена и за подкрепата, която осъществява към знакови за страната спортни събития като Световната купа по спортна гимнастика и акробатика, и Маратона на София.
Наградите за благотворителност и Корпоративна Социална Отговорност на Business Lady имат за цел да дадат гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение. Призът „Златно сърце” цели да възнагради морално усилията на онези компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза.
Тази година МИНЕРАЛНА ВОДА „ХИСАР” стана и ЛЮБИМА МАРКА, в единствената по рода си потребителска класация у нас, която представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга.