Община Пловдив ще купува канцеларски материали за над 670 000 лева, научи Дарик. Местната администрация е обявила конкурс по Закона за обществените поръчки, който е за 3 години. Проверка на Дарик радио показа се, че това е втори конкурс за канцеларски материали за местната администрация в рамките на месец и половина. От дирекцията по обществени поръчки в общината обясниха, че първият конкурс е бил спрян преди да бъдат подадени оферти за него, заради технически грешки. В него е имало заложени канцеларски артикули, които вече не се произвеждат и това наложи стартирането на втора процедура, уточниха още от дирекцията.
Новата поръчката обхваща ежемесечни доставки на хартия, папки, класьори, средства за писане, лепящи и коригиращи материали за нуждите на местната администрация, както и общинските предприятия и социални заведения.
Участниците в конкурса трябва да представят минимум два договора за доставка на стоки, предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 години на обща стойност не по-малка от 100 хил. лева.
В заданието на първата поръчка изискванията бяха за 3 договора с обща стойност 250 хил.
Другите условия са за наличие на минимум един обект за търговия със стоките, предмет на поръчката и минимум едно транспортно средство.