Община Плевен организира конкурс за длъжността Старши експерт в отдел „Административно обслужване", дирекция „Административно обслужване и международно сътрудничество" при Община Плевен.
Конкурсът се обявява за заемане на три щатни бройки като изискванията към кандидатите са:
да са български граждани, граждани на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Щвейцария ;
да са със завършено висше образование /хуманитарно или икономическо или техническо/; образователно- квалификационна степен " бакалавър";
да нямат налагано дисциплинарно наказание - "Уволнение", освен ако е заличено.
да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, освен ако са реабилитирани.
да не са лишавани по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност.
Допълнителните изисквания към кандидатите включват компетентност, свързана с познаване на нормативни актове; организационна компетентност; комуникационна компетентност; компетентност за работа с потребители, както и компютърна компетентност.
Конкурсът ще се проведе по реда на Раздел ІІ от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители, чл. 24, т. 1 - решаване на тест и провеждане на интервю с постигналите на теста минимален изискуем резултат.
Необходимо е кандидатите да подадат писмено заявление за участие в конкурса /Приложение 2 към чл. 17, ал. 1 от НПКДС/, към което се прилагат следните документи:
Декларация от лицето, че е:
- пълнолетен български гражданин , гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Щвейцария ;
- не е поставен под запрещение;
- не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
- не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства.
Документ за завършено висше образование (образователно- квалификационна степен - "бакалавър" или приравнена към нея); автобиография; копие от документ за самоличност; копие от трудова/служебна книжка; медицинско свидетелство и свидетелство за съдимост.
Длъжността Старши експерт в отдел „Административно обслужване" при дирекция „Административно обслужване и международно сътрудничество", съгласно утвърдена длъжностна характеристика, е под прякото ръководство на началника на отдела. Основна цел - подпомагане дейността на прекия ръководител в осъществяването на неговите функции. Области на дейност - административно обслужване на потребители на административни услуги. Преки задължения - обезпечава документооборота и деловодната дейност на общинска администрация Плевен, обработва и съхранява общинския архив, изготвя документи в изпълнение на вменените му задължения.
Минималното основното месечно възнаграждение за длъжността, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, ниво ЕН6, степен 10 е 500,00 лв.
Документите по т. V се подават лично или чрез пълномощник в Център за административно обслужване на граждани при Община Плевен в срок от 10 работни дни от датата на публикуване на обявата.
Списъците и други съобщения, във връзка с конкурса, ще се поставят на таблото за обяви и съобщения, находящо се на етаж 1-ви, в сградата на Община Плевен, пл. Възраждане № 2.