Общинските служители в Севлиево вече ще ползват по-малко дни отпуск за ненормирано работно време. Според кмета на Общината д-р Иван Иванов допълнителните дни са били разпределени според длъжността, а не спрямо действително отработеното. Вече е издадена заповед и част от служителите ще получават между 3 и 8 дни, а други - няма да ползват въобще. Досега всички са получавали между 6 и 12 дни.
Всяка година ще се издава нова разпоредба за допълнителни дни съобразно отчета на преките ръководители.
Не може длъжността да носи дни, бе категоричен д-р Иванов. Той посочи, че бившият градоначалник е имал 30 дни допълнителни за ненормирано работно време и така е разполагал с 60 дни платен отпуск на година. Тъй като не е бил използван, след прекратяване на правомощията, са му били изплатени 11 127 лв. Наистина на кмета са налага да работи извънредно, но тези дни сега ще бъдат максимум 10, коментира още д-р Иванов.
Пред журналисти той информира, че е установил забавяне в регистрацията на Община Севлиево по ДДС с около 2 години, заради което е съставен ревизионен акт и общинският бюджет е ощетен с 345 22 2 лв. обща сума на ДДС и лихви. За служителя не е имало последствия.
Кметът съобщи, че от една седмица е внедрен нов счетоводен продукт, с който стриктно ще се следи целия счетоводен процес. В него е включен и план график за задълженията на общината, като към днешна дата всички неразплатени разходи на детските градини са покрити. Общият размер на задълженията, за които разпоредител е общината са 248 962 лв.