Освен Viber към конферентната част се присъединява и международната платформа за онлайн кокурси Voubs.com
Към конферентната част на IAB MIXX AWARDS се присъединява и международната платформа за онлайн конкурси Voubs.com, които ще споделят как такива платформи успешно свързват организатори на конкурси с професионални участници, създава заразно съдържание и взаимодейства с аудиторията.
"Нови възможности за взаимодействие с дигиталните публики в 21 век" е презентацията от генералния мениджър за CEE, Viber Атанас Райков.
Международните награди IAB MIXX Awards - за първи път в България
Програмата на събитието включва още Case Study Conferenceподготвена от журито на наградите и церемония по награждаването, когато ще стане ясно кои са вдъхновителите на дигиталната индустрия в България и кой ще отиде с безплатен вход на международния MIXX конкурс в САЩ и Европа.
Чуйте Viber на IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2015
Също такадо 15.00 часа на 28 октомври първите 50 човека могат да се възползват от 20% отстъпка на цената на билета с предложения промо код: inspirationForDigitalPeople
Купете биле от сайта на събитието: http://www.mixx.bg.
Агенциите, рекламодателите и платформите също трябва да побързат с подаването на заявки за участие, защото до края на приемането на заявки остава по малко от седмица.
Желаещите да спечелят безплатно участие в европейското и световно издания на конкурса: The IAB MIXX Awards New York и Europe трябва да подадат заявките си за участие до 1 ноември. Регистрирайте кампания на: http://www.mixx.bg/register.
Има различни категории, в които може да се подават заявки за участие според предмета на кампанията. Всяка страна избира категориите според спецификата на собствения си пазар. Кампаниите се оценяват от независимо жури, признати специалисти в своята област, които имат задачата да изберат победител, който да е вдъхновител на индустрията. А това може да са както най-големите на пазара, така и малки студия и агенции, които умеят с мисленето си да превъзмогват ограниченията и локалните трудности.
Оценяването става по 4 основни критерия: Strategy, Execution & Use of Media, Results & ROI, Creativity, които представляват по 25% от оценката.
Подаването на заявка е лесно, чрез автоматизирана форма на сайта на събитието, която съдържа кратко описание на кампанията и линкове към елементи на кампанията.