Екипажът на Omv Bixxol Рали Тийм Ясен и Дилян Попови с Мицубиши Лансър Ево 9 продължава участието си във втория ден на Рали Ирландия, пазейки се от всякакви излишни рискове в състезанието.
Всички очакваха, че вторият ден на ралито, което е предпоследен кръг от шампионата при серийните автомобили, ще бъде по-лесен за езда, тъй като прогнозите на времето сочеха отминаване на дъждовния фронт, но днес сутринта вторият етап стартира при проливен дъжд.
Това накара Попови да бъдат особено предпазливи, тъй като в Ирландия малките грешки водят до големи повреди и чести удари в крайпътните каменни огради. Точно на такава грешка стана жертва Маркус Грьонхолм вчера, както и още 12 екипажа от стартиралите 84 автомобила.
„Много трудни и хлъзгави отсечки, постоянно вали и е много трудно да атакуваш” - заяви Ясен Попов - „Доволен съм, че нямаме проблеми с колата.”
Попови завършиха първия ден на Рали Ирландия на 11-о място в сериите на PCWRC, на 6:31.1 минути от лидера в класирането Марк Хигинс от Великобритания, който също се състезава с Мицубиши Лансър Ево 9.
В генералното класиране двамата братя потеглиха днес сутринта от 37-а позиция. В дванадесетата скоростна отсечка - Билинамарлард 1 (17.96 км), братята направиха осмо време от всички екипажи в PCWRC (10:55.2 минути), на 40.6 секунди от победителя , Патрик Флодин от Швеция със Субару Импреза WRX, който спечели първите три етапа от днешния ден.
Двамата българи се пазят и да не им се случи това, което стана с полския им приятел Лешек Кузай със Субару Импреза WRC, който обърна през таван колата си на етапа Бенкрой, след което механиците за 30 минути я възстановиха така, сякаш не е претърпяла тежка повреда. Както и вчера, така и днешните шест скоростните отсечки (всичките в Северна Ирландия) се оказаха много сложни - неравни, тесни и страшно влажни.
„Засега всичко е наред - казва спортният инженер на Щол Рейсиг Гюнтер Ашахер, който обслужва автомобила на Попови в трето поредно състезание – „Няма никакви проблеми, ако се изключат времето и пътищата.”
Всички очакваха, че вторият ден на ралито, което е предпоследен кръг от шампионата при серийните автомобили, ще бъде по-лесен за езда, тъй като прогнозите на времето сочеха отминаване на дъждовния фронт, но днес сутринта вторият етап стартира при проливен дъжд.
Това накара Попови да бъдат особено предпазливи, тъй като в Ирландия малките грешки водят до големи повреди и чести удари в крайпътните каменни огради. Точно на такава грешка стана жертва Маркус Грьонхолм вчера, както и още 12 екипажа от стартиралите 84 автомобила.
„Много трудни и хлъзгави отсечки, постоянно вали и е много трудно да атакуваш” - заяви Ясен Попов - „Доволен съм, че нямаме проблеми с колата.”
Попови завършиха първия ден на Рали Ирландия на 11-о място в сериите на PCWRC, на 6:31.1 минути от лидера в класирането Марк Хигинс от Великобритания, който също се състезава с Мицубиши Лансър Ево 9.
В генералното класиране двамата братя потеглиха днес сутринта от 37-а позиция. В дванадесетата скоростна отсечка - Билинамарлард 1 (17.96 км), братята направиха осмо време от всички екипажи в PCWRC (10:55.2 минути), на 40.6 секунди от победителя , Патрик Флодин от Швеция със Субару Импреза WRX, който спечели първите три етапа от днешния ден.
Двамата българи се пазят и да не им се случи това, което стана с полския им приятел Лешек Кузай със Субару Импреза WRC, който обърна през таван колата си на етапа Бенкрой, след което механиците за 30 минути я възстановиха така, сякаш не е претърпяла тежка повреда. Както и вчера, така и днешните шест скоростните отсечки (всичките в Северна Ирландия) се оказаха много сложни - неравни, тесни и страшно влажни.
„Засега всичко е наред - казва спортният инженер на Щол Рейсиг Гюнтер Ашахер, който обслужва автомобила на Попови в трето поредно състезание – „Няма никакви проблеми, ако се изключат времето и пътищата.”