Гражданите активно звънят в Агенция „Пътна инфраструктура, отчете службата
Гражданите активно звънят в Агенция „Пътна инфраструктура, отчете службата / снимка: БГНЕС, архив

Горещият телефон на Агенция „Пътна инфраструктура" се използва активно от гражданите и през летния сезон, а от началото на месеца екипи са се отзовали на 916 сигнала, съобщават от Агенцията. Част от обажданията са свързани с възникнали опасности на пътя, паднали дървета, свличане на камъни и катастрофирали автомобили.

На всички сигнали Областните пътни управления и съответните Районни пътни служби в страната своевременно са се отзовали, допълват от АПИ. Телефон 0700 130 20, в Ситуационния център на агенцията, денонощно е на разположение на гражданите за информация относно състоянието на републиканските пътища. Той е безплатен и може да бъде избран от територията на цялата страна.

При необходимост служителите от центъра предават информацията на оперативния дежурен на Главна Дирекция„Охранителна полиция" и на Главна Дирекция „Национална служба Гражданска защита" към МВР.

На официалната си интернет страница - www.api.government.bg - АПИ публикува карта с участъците от републиканската пътна мрежа, които в момента са в ремонт.