„Направили сме всичко възможно, за да могат зрителите да се насладят на спектакъла на Имперския балет." Това заяви пред Дарик радио мениджърът от Жокер медия Анджелина Георгиева по повод недоволството на хора, закупили скъпи билети за балетното представление, което трябваше да се играе довечерана на Античния театър в Пловдив.
Преместването на спектакъла на Имперския руски балет от Античния театър в Палата №3 на Пловдивския панаир се налага заради лошото време. „Направихме невъзможното два дни да се подготви най-голямата палата, защото имаме много публика. Вдигнахме сцената максимално високо, за да се вижда безпроблемно от всяко място и сме осигурили достатъчно разпоредители, така че да не се създава хаос при настаняването", допълни още Анджелина Георгиева.
Хората настояват да върнат билетите си и да получат парите си обратно или спектакълът да бъде отменен и да бъде насрочен за друга дата. Голяма част от тях са отправили запитване към Комисията за защита на потребителите /КЗП/. Те възнамеряват да внесат в КЗП колективна жалба заради промяната на условията, при които ще се проведе спектакълът „Лебедово езеро". Някои от закупилите билети призовават и към бойкот на представлението.
Според Георгиева билетите не могат да се върнат, защото събитието не е отменено, а насрочване на друга дата е невъзможно, защото утре трупата си заминава от България. Чуйте още какво каза Анджелина Георгиева в прикаченото аудио.
Ето малка част от коментарите във фейсбук от недоволни граждани:
"Залата в Панаира е, меко казано, ужасна, а за видимостта да не говорим!
Изборът на тази палата (хамбар) с наредени столчета като на нескопосано долнопробно събрание НЕ Е АЛТЕРНАТЕВА на сцената на Античния театър. Ако не може да се организира по-подходяща зала, най-малкото с подходяща акустика и амфитеатрално разположени седалки, моля да организирате форма при която могат да се връщат билети. Аз имам три билета и бих искала да ги върна, ако представянето на Руския имперски балет не се състои на първоначално обявеното място. Очаквам официална позиция и контакт с организаторите на събитието. Проявявам разбиране за всичко, но не желая да участвам в панаири!
Комфортът на зрителите в никакъв случай няма да бъде запазен, напротив ще бъде ужасно! Ние държим да си върнем билетите, защото Зала 3 на Панаира, не само не предразполага към билети от 50 лева, но и ще бъде наказание за зрителите да прекарат там 3 часа! Моля веднага ни съдействайте къде и как да си върнем билетите!!!!!!!!!!!!!!!!!! Съгласно закона за защита на потребителите в тази ситуация сте длъжни да ни върнете билетите! - коментират хора в социалната мрежа.
Искаме да имаме право на избор! Все едно да поръчате зелена рокля, а да получите червена, а продавачът да ви каже да си я носите, няма друг вариант, защото все пак сте получили рокля, пише в друг коментар.
Трябва да разберат,че няма да се подиграват с хората! За какви се мислят? - пита трети клиент.
Според Мария Иванова, която е пуснала събитието във Фейсбук обаче, тъй като спектакълът променя мястото си на провеждане поради независещи от организатора причини - климатични условия и за тази цел има организирана подходяща алтернатива, възможността да се връщат закупени билети е изключена. Същевременно няма възможност представлението да бъде отложено, тъй като от 19 юни в Античния театър започва Оперен фестивал и освен това трупата на Имперски руски балет има за година напред сключени договори в цял свят и отпътуват от България на 19.06.