/ Музей „Етър”
В публикация на списание „Български фолклор“ музей „Етър“ е представен като добър пример за маркетинг на преживяванията, съобщиха от музеяСтатията е с автор Кристиян Постаджиян, който разказва за серията инициативи, озаглавени „Научи и преживей“, „Открий какво умееш“, „Знам и мога“.

Музей „Етър”

„Етнографски музей на открито „Етър“ предлага на посетителите си да се запознаят със спецификата на различните занаяти, като позволява на участниците не само да наблюдават старинните технологии на производство, но и да „чиракува“, като направят сами и вземат за спомен ръчно изработени предмети от метал, кожа, глина, дърво и вълна“, пише авторът.

„Човешкият кръговрат - миг и вечност“ (СНИМКИ)

Статията се отнася за маркетинга на преживяванията. Цитирано е проучване на Маккинси, който достига да извода, че маркетингът на преживяванията е най-големият генератор на реклама от уста на уста: между 50% и 80% в различните продуктови категории.

Музей „Етър”

Това е значим факт за маркетинга, тъй като според същото проучване „рекламата от уста на уста“ е в основата на между 20% и 50% от решенията за покупка. Към статията на Кристиян Постаджиян са приложени и снимки на брошурите „Открий какво умееш“ и „Научи и преживей“.

Музей „Етър”

„Български фолклор“ е списание за фолклористика, етнология, антропология и изкуства, издавано от Българска академия на науките. Книжката, в която може да се прочете пълния вариант на статията на Кристиян Постаджиян, е №3 за 2019 година.