Офисът на НАП в Добрич ще има система за управление на опашките
Офисът на НАП в Добрич ще има система за управление на опашките / netinfo

Офисът на Националната агенция по приходите в Добрич е включен в проекта на министерството на държавната администрация и административната реформа за внедряване на система за управление на опашките, съобщава сайтът на министерството. Официалният страт на проекта бе даден миналия петък. 

Системата цели да подобри обслужването на гражданите и фирмите, да намали времето за чакане, да ограничи конфликтните ситуации и да намали възможностите за корупционните практики.

Технически проектът включва поставяне на клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване, насочват към съответното гише. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване и брой чакащи клиенти.

В проекта на МДААР са включени общо 20 офиса на НАП, 7 офиса на КАТ и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност” към МВР.

КАТ и "Документи за самоличност" в Добрич обаче не са включени в списъка.