Още в първия месец на годината NOVA предложи ново за българския ефир предаване, с което най-голямата мултиплатформена медийна и технологична компания в България продължава и през 2017 година стратегията си да представя иновативни и разнообразни програми всеки месец. Първият епизод на „Дом за всеки” спечели интереса на зрителите със забавен сюжет и тайни от кухнята на имотния пазар у нас, затвържавайки ледерската позиция на медията във въвежането на нови за страната формати и превръщането им в успешни предавания.
Над една четвърт от активното население проследи старта на най-новата продукция в българския телевизионен ефир в праймтайма на NOVA на 30 януари, а преднината пред втората по гледаемост медия bTV е 11%. Още по-категоричен е успехът на предаването сред зрителите от градовете на възраст 18-49 години, за които темата за търсенето на жилище е много актуална. При тази целева група почти 30% от гледащите телевизия по това време избраха „Дом за всеки”, осигурявайки преднина от 36% за NOVA пред bTV. Премиерният епизод на риалити формата привлече и над една четвърт от най-младата аудитория на възраст 18-34 години, отчитайки 21% повече зрители пред тези на втората по гледаемост медия по същото време.
Кой от двамата агенти ще спечели доверието на следващите участници, впуснали се в търсенето на мечтан дом в София, и в кой квартал в столицата ще изберат да живеят те, зрителите ще разберат в следващия епизод на „Дом за всеки” – в понеделник, от 21.00 ч. по NOVA.
Над една четвърт от активното население проследи старта на най-новата продукция в българския телевизионен ефир в праймтайма на NOVA на 30 януари, а преднината пред втората по гледаемост медия bTV е 11%. Още по-категоричен е успехът на предаването сред зрителите от градовете на възраст 18-49 години, за които темата за търсенето на жилище е много актуална. При тази целева група почти 30% от гледащите телевизия по това време избраха „Дом за всеки”, осигурявайки преднина от 36% за NOVA пред bTV. Премиерният епизод на риалити формата привлече и над една четвърт от най-младата аудитория на възраст 18-34 години, отчитайки 21% повече зрители пред тези на втората по гледаемост медия по същото време.
netinfo