Разследват 20 млн. лв. похарчени за PR от правителството на царя
Разследват 20 млн. лв. похарчени за PR от правителството на царя / netinfo
"Целите на Комуникационната стратегия за присъединяването на България към ЕС бяха постигнати чрез закона и при пълна прозрачност, която може да послужи за образец". Това коментира пред Дарик бившият външен министър Соломон Паси по повод информацията, че прокуратурата се е самосезирала и започва разследване за PR стратегията на България, по която са били изхарчени 20 млн. лева от правителството на Сакскобургготски.

Обвинителите са образували предварителна проверка и ще разследват как и чрез кого са похарчени парите.

Ще бъдат проверени факти, че фондации и неправителствени организации, близки до бившия външен министър Соломон Паси и до НДСВ, са печелели проектите по Комуникационната стратегията на страната ни за присъединяването към ЕС.

В коментара си за Дарик радио Соломон Паси заяви, че според него "хората в прокуратурата си имат много сериозна работа, за да се занимават с балони".

Но разбира се, това си е тяхна работа. Аз не мога да се бъркам в работата на прокуратурата. Аз съм абсолютно спокоен, защото всичко, което сме направили и по линия на Комуникационната стратегия, и по линия на останалите проекти през мандата 2001 – 2005 г., беше изцяло в рамките на добрите европейски практики, каза още Соломон Паси.