В Италия продават коли в хипермаркетите
В Италия продават коли в хипермаркетите / netinfo

В Италия започна продаването за пръв път на автомобили в огромните търговски центрове, наречени хипермаркети.

На такъв вид продажби ще се радва първият италиански SUV, наречен Dr 5, койте вече е изложен в търговския център Portello в Милано. Рекламно лице на новата кола е бившата „Мис Италия“ и настояща актриса Мартина Коломбари, съпруга на футболиста Алесандро Костакурта.

Проектът за дистрибуцията на Dr 5 се осъществява съвместно от групата Finiper, която е една от най-големите италиански компании от тази сфера и от автомобилната къща Dr Motor Company. Производството на италианския SUV стартира официално от 15 ноември 2007. D и R са инициалите във фамилното име на основателя и президент на автомобилната група Масимо Ди Ризио. Седалището на групата е в град Изерния. От 20 години насам тя е един от основните оператори на пазара за търговия и дистрибуция на автомобили в Европа.

Механиката, електрониката и технологията биват обединявани в едно благодарение на споразумение с Fiat Powertrain Technologies. Моделите Dr 3 и Dr 5 (съответно с три и с пет врати) ще бъдат първите, които ще дебютират на италианския и на европейския пазар. Цената е доста конкурентна - около 15 хиляди евро. Като новаторски се смята и начинът на продаването им - сред етажерките на магазини за авточасти в хипермаркетите.