Областният управител на Враца д-р Антонио Георгиев изпрати днес писмо до кмета на Община Враца инж. Тотю Младенов и до Председателя на Общинския съвет Николай Коцев, с което ги съветва да внимават с окомплектоването на документите, които му изпращат.
Целта на писмото е да се избегне връщането на много решения на Общинския съвет, заради неточности в документите. То е провокирано от поредица случаи на внесени при областния управител решения на ОбС – Враца, окомплектовани с непълна, неточна и недостатъчна документация. Поради тази причина
Решенията на местния парламент са върнати от областния управител. С писмото си д-р Антонио Георгиев добронамерено посочва конкретнии факти и цели в бъдеще те да бъдат избегнати. В писмото областният управител пише следното:
„Във връзка с получен в Областна администрация – Враца Протокол № 19 от проведено на 24.07.2008 г. заседание на Общински съвет Враца изразявам безпокойството си относно състоянието на документите, които са изпратени. Решенията, свързани с управление и разпореждане с имоти – общинска собственост, не са окомплектовани с необходимите материали / актове за общинска собственост и скици /, от които да може да се направи сигурна констатация за законосъобразност. Следва да имате предвид, че Общинският съвет може да приема решения за управление и разпореждане само с имоти, които са общинска собственост. В Протокол № 19 от 24.07.2008 г. се откриват и приложения към решения, които са с неясно съдържание, поради откопиране на друга информация върху първоначално отпечатаната, както и непълни текстове на решения.Моля, да предприемете необходимите действия по отстраняване на горепосочените забележки и в бъдеще обърнете внимание относно пълнотата, правилността,съдържанието на текстовете и окомплектоването на документите, които изпращате с решенията на Общинския съвет в Областна администрация във връзка с упражняване правомощията на Областния Управител / чл. 31, ал. 1, т. 5 от ЗА/,
което би довело до недопускане или намаляване броя на върнатите за ново обсъждане решения на Общинския съвет и би улеснило работата на Общинския съвет, също и провеждането на по нататъшните процедури по управление и разпореждане с общинско имущество.”