Ахат и редки полускъпоценни камъни държаха в ръцете си ученици, преди да открият, че могат да попаднат и в колба.
Шуменско школо сред 26 „училища за пример“ в страната
В часа по Човекът и природата учениците от 5 Б клас с класен ръководител Страхил Давидов участваха в иновативен урок на тема „Как да измерим обема на полускъпоценен камък!“ като част от темите от учебното съдържание „Тела и вещества“ и „Измерване на обем“ (лабораторна работа).
От СУ "Панайот Волов" уточниха, че учениците добиха теоретични и практически знания за методите за измерване на обеми на течности и твърди тела, и работа със стерео-микроскоп. Като образци за твърди тела бяха използвани полускъпоценни камъни - ахати, и кристали от района на град Шумен.
„Приказки за доброто“: Ученици издадоха първата си електронна книга
Учениците изследваха свойствата на течните и твърдите тела, и наблюдаваха чрез микроскоп структурата на ахатите и кристалите. В хода на урока те научиха за връзката между дейността на вулканите и образуването на полускъпоценните камъни, като разгледаха и карта на районите около град Шумен, където са намирани такива.
Знаейки, че вдъхновението и мотивацията са в основата на учебния процес, петокласниците и техният преподавател изследват света около нас, за да изучат и съхранят природата и нейните богатства.
Шуменско школо сред 26 „училища за пример“ в страната
В часа по Човекът и природата учениците от 5 Б клас с класен ръководител Страхил Давидов участваха в иновативен урок на тема „Как да измерим обема на полускъпоценен камък!“ като част от темите от учебното съдържание „Тела и вещества“ и „Измерване на обем“ (лабораторна работа).
СУ "Панайот Волов"-Шумен
„Приказки за доброто“: Ученици издадоха първата си електронна книга
Учениците изследваха свойствата на течните и твърдите тела, и наблюдаваха чрез микроскоп структурата на ахатите и кристалите. В хода на урока те научиха за връзката между дейността на вулканите и образуването на полускъпоценните камъни, като разгледаха и карта на районите около град Шумен, където са намирани такива.
Знаейки, че вдъхновението и мотивацията са в основата на учебния процес, петокласниците и техният преподавател изследват света около нас, за да изучат и съхранят природата и нейните богатства.