Услуга “Директен дебит” предлага Е.ОН
Услуга “Директен дебит” предлага Е.ОН / netinfo
От 1 септември до 30 ноември 2008 г. започва кампанията на Е.ОН “Директен дебит”.Услугата дава възможност да се плаща автоматично всеки месец сметката за електроенергия, като дължимите суми се превеждат по банков път, без да се налага клиентите да посещават каса на дружеството или банков клон.

На тези клиенти, които се включат по време на кампанията Е.ОН Директен дебит (1 септември до 30 ноември), компанията ще поеме месечната банкова транзакционна такса, която ще бъде приспадната от сметката за електроенергия в края на кампанията.

Ползващите услугата Директен дебит клиенти трябва да захранват периодично разплащателната си сметка, тъй като банката превежда месечното им задължение само при налична сума по нея. Клиентите могат да определят максимална сума за плащане на тяхната сметка, което означава, че при постъпили искания над тази сума, банката няма да извърши плащането. Е.ОН България се ангажира в пет дневен срок да извести клиента, в случай че има запитване от негова страна за възникнал проблем с плащанията.

Всеки клиент на банките Обединена Българска Банка, СЖ Експресбанк, ДСК, УниКредит Булбанк, Алианц Банк България, Пощенска банка, СИ Банк, Първа Инвестиционна Банка и Райфайзенбанк може да ползва услугата Директен дебит.