Кметът Йотов иска конкретни действия за подобряване на обслужването от Е.ОН.
Кметът Йотов иска конкретни действия за подобряване на обслужването от Е.ОН. / netinfo
Конкретни мерки за подобряване обслужването на гражданите иска от „Електроразпределение Горна Оряховица” кметът Божидар Йотов. Той е получил писмо от Е.ОН., с което компанията декларира своите намерения за подобряване качеството на електроснабдяването и обслужването на абонатите.

До края на януари кметът Йотов очаква да разбере от ръководството на Е.ОН. как ще бъдат улеснени русенските потребители.

Размяната на кореспонденция между общината и „Електроразпределение Горна Оряховица” започна в края на миналата година, когато касите на дружеството затвориха за неопределено време и много русенци не успяха да си платят сметките за ток.