Лечебни заведения „Медика“ в партньорство с Найкомс и разработената от тях платформа за видео консултиране Медкеър (Medcare) въвеждат нова и изключително полезна за българския пазар услуга. Тя се предлага безплатно до края на годината в населените места, включени в проекта.
Световната седмица на кърменето с Медика
Иновативният метод за консултиране се осъществява посредством онлайн видеовръзка с дежурни медицински специалисти от УМБАЛ „Медика Русе“, СБАЛК „Медика Кор“, СБАЛФРМ „Медика“. На разположение на потребителите, избрали новия метод са и лекари от ДКЦ-2 и МЦ „Медика Експерт“- клон Нареченски бани.
Поради недостига на медицински специалисти в малките населени места и концентрацията им в по-големите градове, много хора често остават без възможност за навременно получаване на здравна информация. Новата дигитална услуга, предлагана от Лечебни заведения „Медика“ и Найкомс отговаря на голяма част от потребностите и интересите на съвременното общество за достъпност и равнопоставеност.
Според изследване в САЩ на PricewaterhouseCoopers (PwC) все по-често потребителите се интересуват от алтернативни начини за контакт със здравен специалист:
• 60% от пациентите биха желали да имат онлайн видео връзка с лекаря си;
• 88% от пациентите желаят да споделят лична здравна информация с личния си доктор, за да се намери подходящо лечение;
• 81% от лекарите казват, че онлайн достъпа до медицинска информация за пациента помага за координиране на лечението и по-добрата здравна грижа;
• 38% от лекарите използват и-мейл телефон или друга онлайн услуга, за да се свържат с пациентите си;
• 58% от лекарите биха предоставили част от услугите си изцяло онлайн.
Професор д-р Поромански ще преглежда в ДКЦ-2
Улесненият достъп до медицински консулти се обезпечава посредством интернет базираната платформа Medcare. Чрез нея хората могат да извършват онлайн видео консултации с различни специалисти, не само от здравния сектор.
Освен видеовръзка тя предоставя цялостна микросреда, копираща една реална физическа среща. Medcare дава възможност за записване на час и провеждане на аудио-видео сесия, онлайн чат, възможност за обмен на файлове, документ описващ историята на консултацията, който остава в архива и възможност за заплащане на проведената консултация.
Освен, че чрез платформата се обезпечава поддържането на активна комуникация с потребителите, се дава и възможност да се вземат правилните решения в точното време, а от там и да бъдат планирани подходящи последващи действия.
На потребителите може да бъде дадено насочващо мнение от здравен специалист, препоръка за конкретни изследвания или консултация със конкретен специалист, както и да получат второ мнение и други.
Медиците могат по-лесно да проследят хода на лечение и да наблюдават хронично болни. Системата дава възможност за организиране на медицинско координационно звено за случаите, когато пациентът не знае към какъв специалист да се насочи. Medcare предоставя възможност на хората за по-дългосрочно проследяване на състоянието, също така спестява времеви и организационен ресурс.
Видео консултацията няма претенция да замести реален физически медицински преглед. Тя може да бъде полезна в проследяване на лечение, навременна обратна връзка и консултация с лекар. Проекта на Лечебни заведения „Медика“ започна през месец май в общините Две могили, Ценово и Ветово и има за цел да повиши качеството на живот на жителите на посочените населени места.
80 човека се консултираха с кардиолог пред ДКЦ-2
Необходимото оборудване, MPU (Мобилно презентационно устройство), гарантиращо безупречно качество на връзката със специалисти от Лечебни заведения „Медика“ е разположено в:
Световната седмица на кърменето с Медика
Иновативният метод за консултиране се осъществява посредством онлайн видеовръзка с дежурни медицински специалисти от УМБАЛ „Медика Русе“, СБАЛК „Медика Кор“, СБАЛФРМ „Медика“. На разположение на потребителите, избрали новия метод са и лекари от ДКЦ-2 и МЦ „Медика Експерт“- клон Нареченски бани.
Поради недостига на медицински специалисти в малките населени места и концентрацията им в по-големите градове, много хора често остават без възможност за навременно получаване на здравна информация. Новата дигитална услуга, предлагана от Лечебни заведения „Медика“ и Найкомс отговаря на голяма част от потребностите и интересите на съвременното общество за достъпност и равнопоставеност.
Според изследване в САЩ на PricewaterhouseCoopers (PwC) все по-често потребителите се интересуват от алтернативни начини за контакт със здравен специалист:
• 60% от пациентите биха желали да имат онлайн видео връзка с лекаря си;
• 88% от пациентите желаят да споделят лична здравна информация с личния си доктор, за да се намери подходящо лечение;
• 81% от лекарите казват, че онлайн достъпа до медицинска информация за пациента помага за координиране на лечението и по-добрата здравна грижа;
• 38% от лекарите използват и-мейл телефон или друга онлайн услуга, за да се свържат с пациентите си;
• 58% от лекарите биха предоставили част от услугите си изцяло онлайн.
Професор д-р Поромански ще преглежда в ДКЦ-2
Улесненият достъп до медицински консулти се обезпечава посредством интернет базираната платформа Medcare. Чрез нея хората могат да извършват онлайн видео консултации с различни специалисти, не само от здравния сектор.
Освен видеовръзка тя предоставя цялостна микросреда, копираща една реална физическа среща. Medcare дава възможност за записване на час и провеждане на аудио-видео сесия, онлайн чат, възможност за обмен на файлове, документ описващ историята на консултацията, който остава в архива и възможност за заплащане на проведената консултация.
Освен, че чрез платформата се обезпечава поддържането на активна комуникация с потребителите, се дава и възможност да се вземат правилните решения в точното време, а от там и да бъдат планирани подходящи последващи действия.
На потребителите може да бъде дадено насочващо мнение от здравен специалист, препоръка за конкретни изследвания или консултация със конкретен специалист, както и да получат второ мнение и други.
Медиците могат по-лесно да проследят хода на лечение и да наблюдават хронично болни. Системата дава възможност за организиране на медицинско координационно звено за случаите, когато пациентът не знае към какъв специалист да се насочи. Medcare предоставя възможност на хората за по-дългосрочно проследяване на състоянието, също така спестява времеви и организационен ресурс.
Видео консултацията няма претенция да замести реален физически медицински преглед. Тя може да бъде полезна в проследяване на лечение, навременна обратна връзка и консултация с лекар. Проекта на Лечебни заведения „Медика“ започна през месец май в общините Две могили, Ценово и Ветово и има за цел да повиши качеството на живот на жителите на посочените населени места.
80 човека се консултираха с кардиолог пред ДКЦ-2
Необходимото оборудване, MPU (Мобилно презентационно устройство), гарантиращо безупречно качество на връзката със специалисти от Лечебни заведения „Медика“ е разположено в:
- Общ. Две могили – ет. 1 в бившата поликлиника на Община Две могили,
- Общ. Ветово – сградата на Община Ветово,
- Общ. Ценово – Пенсионерски клуб „Млади сърца“.