Компенсация, максимално по 5,70 лева на клиент, е приспадната автоматично в октомврийската фактура на засегнатите от EVN клиенти. Заедно с това всеки от тях ще получи и обяснително писмо, в което още веднъж ще бъдат посочени причините за грешката и начинът на компенсацията.
Тъй като при 2 799 клиенти сумата на компенсацията е по-висока от съответната фактура за октомври, то тази сума, средно по 2,70 лева на клиент, ще им се изплаща в брой в местния пощенски клон срещу представяне на лична карта.
На електроразпределителната компания бе издаден акт за установено административно нарушение, свързано с неизвършеното правилно отчитане на изразходваната електроенергия през август на 7500 клиенти в района на Ямбол и Бургас и не вземане под внимание полагащите им се за месеца преференциални 75 квтч.
В официално писмо до медиите „EVN Bulgaria” се извинява на своите клиенти за възникналите неудобства и уверява, че ще направи всички необходимо за подобряване услугите за клиентите си.