Yahoo даде възможност да се хвърли поглед към бъдещата идентичност на Интернет търсачката, включително на стремежа си да превърне страниците си по-персонални и по-социални.
Инженерите от компанията демонстрираха нови продукти, средства и услуги, създадени от началото на промяната. Yahoo обнови безплатната си електронна поща и вплита Twitter в онлайн страниците си така, че потребителите да могат с по-голяма лекота да публикуват или да виждат обновявания на услугата за микроблогинг. Тези обновявания вече са в сила за Facebook и позволяват на посетителите да пренасят информация за контактите си от социалната мрежа, посочва БГНЕС.
При поставена цел да привлече повече от 600 милиона потребители по света да посещават повече негови страници, Yahoo започва да се съобразява с потребителите на двете водещи мрежи. Същото се отнася и за услугата Yahoo! Groups, която дава възможност да се създават малки онлайн общности, базирани върху общи каузи или интереси, като сега всичко това е по-социално и с наподобяващи Facebook нови възможности.