Социалната мрежа Instagram (Инстаграм) обяви въвеждането на нов алгоритъм за формиране на това, което виждат потребителите от профилите, които следват.
Компанията обяви, че новите публикации ще бъдат показвани на базата на предпочитанията на потребителя и връзката му с лицата, които постват снимки или видеа.
Вижте най-популярните снимки в Instagram през 2015 г.
„Ще се изненадате, че хората не се интересуват и пропускат средно 70% от съдържанието. Предвид разрастването си, Instagram все по-трудно успява да проследи всички снимки и видеоклипове, които потребителите споделят. Това означава, че често няма да видите снимка или видео, което всъщност ви интересува много повече", обяви компанията.
Най-харесваната снимка в Instagram
Подобен алгоритъм вече се използва в социалната мрежа Facebook (Фейсбук).
Новата система за подбор на новини ще бъде въведена в следващите месеци. Досега мрежата използваше обратен хронологичен ред, за да показва новите публикации.
Ким Кардашиян е детронирана, Instagram има нова кралица
Повече от 400 милиона потребители по целия свят използват Instagram.
Източник: БГНЕС