Showcase на специална селекция от най-добрите кампании в света ще направи журито на IAB MIXX AWARDS
Топ мениджърите от журито на първото издание на IAB MIXX AWARDS в България, което ще се проведе на 12-ти ноември, ще презентира по три любими, вдъхновяващи кампании в интернет от последната година, за да разберем защо според тях те мога да бъдат пример за цялата индустрия и какво ги е мотивирало при оценяването на участниците в българското издание на конкурса.
Конферентната част на събитието започва в 14.00 часа на 12-ти ноември 2015 и освен Keynote презентаторите, които скоро ще бъдат обявени, включва седем презентации:
"Отличителни пърформанс кампании", представени от Емил Олованов, регионален мениджър, Crimtan за Балканите, модератор на категорията Direct Response and Lead Generation
"Content marketing и native ads - съдържание, което продава", представени от Александър Варов, портфолио мениджър, Нетинфо, модератор на категорията Branded Content
"Най-подходящите и интегрирани решения от света, които водят до резултати", представени от Илия Яков, творчески директор на Ogilvy Sofia, модератор на категорията Cross Media Integration
"Advertising visionary with endless passion в чужбина", представени от Мария Тодорова, съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC, модератор на категорията Interactive Video
"Три примера за Mobile в по-дълбоки води", представени от Венцислав Костов, изп. директор на онлайн рекламната мрежа Httpool, модератор на категорията Mobile
"Три големи стъпки в Social", представени от Георги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Mtel, модератор на категорията Social
"Какво е да си смел", представени от Жюстин Томс, мениджър бизнес развитие, ABC Design & Communication Group, модератор на категорията Brave
Имате възможност да станете част от събитието като зрител или участник в състезанието, като закупите билет или подадете заявка за участие на сайта http://mixx.bg/
"Изключително сме горди, че ще проведем първите Mixx Awards награди в България! Сигурен съм, че събитието ще се превърне в бенчмарк за онлайн индустрията и че ще има голямо разнообразие от кампании", споделя Христо Христов, председател на IAB България.