Компанията спечели I-во място в категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“
Нова Броудкастинг Груп получи отличие на престижните наградите BAPRA Bright Awards 2018, организирани от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). Компанията спечели I-во място в категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ за ПР кампанията на най-голямата си социално отговорна инициатива – ПРОМЯНАТА, реализирана през последната година.

Сред акцентите в нея са посветеният на децата ден в ефира на NOVA (1 юни 2017 г.) - деца се включиха като малки водещи на Новините и „Здравей, България“, за да съобщят заедно с възрастните водещи важните и актуални теми на деня, а в „На кафе” сътвориха най-голямата детска рисунка, създадена в телевизионно студио - 36 кв. м. Престижното отличие е и за ПР кампанията по време на онлайн гласуването за инициативата в началото на тази година, както и комуникационните активности по време на набирането на кандидатури и Акселератора на ПРОМЯНАТА.

ПРОМЯНАТА
NOVA

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и бързо се утвърдиха като престижен форум, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. Кандидатурите бяха оценявани от международно жури от комуникационни специалисти с дългогодишен опит.

„Благодаря на ПР екипа, както и на всички колеги от Нова Броудкастинг Груп и Reach for Change България за чудесната работа и отдадеността. За нас ПРОМЯНАТА е мисия – не просто да осигурим по-добро бъдеще за децата на България, а да ангажираме максимално много хора по пътя, с които да я осъществяваме заедно. Само за 2017 г. инициативата е помогнала на 25 357 деца и младежи, а с общи усилия можем да ги направим още повече‘‘, каза при получаването на наградата Петя Терзиева - директор „Маркетинг и комуникации“ на Нова Броудкастинг Груп.

От няколко дни в ефира на NOVA и онлайн платформите на групата може да гледате и новия видеоклип, посветен на ПРОМЯНАТА. Професионалисти от различни сфери, носещи ПРОМЯНАТА в себе си, инвестираха времето и уменията си напълно безвъзмездно в реализацията на видеото - екипите на Clamer Production Studio и студио Cinemotion, фотографите Диляна Флорентин и Стефан Славов. Режисьор на видеото е Георги Манов, а творческата концепция е на криейтив екипа на Нова Броудкастинг Груп.